Kod silnika

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
mrowa773
Nowicjusz
Posty: 68
Rejestracja: 23 lut śr, 2011 5:16 pm
Posiadany PUG: 1.8 Dturbo
Numer Gadu-gadu: 2605139
Lokalizacja: Rzeszów

Kod silnika

Post autor: mrowa773 »

Witam! Nie wiem czy to odp. dział ale nie wiem jaki mam kod silnika, może mi ktoś pomóc? Jest to silnik 1.8 D turbo, pompa lucasa.
Na 1/4 mili ściagają się Volkswageny. Na zakrętach prawdziwe samochody
Awatar użytkownika
marcpol
Nowicjusz
Posty: 90
Rejestracja: 12 sie pt, 2011 1:48 pm
Posiadany PUG: 205 1.1 Look; 205 1.6 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Juchnowiec/Białystok

Re: Kod silnika

Post autor: marcpol »

XUD7T
Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych, diesla, alternatorów, rozruszników http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=8&t=25519
Awatar użytkownika
palpio
Junior
Posty: 479
Rejestracja: 08 mar sob, 2008 10:09 am
Posiadany PUG: PEUGEOT 309 Xs 1.6 105 KM juz go niema :( jest E36
Numer Gadu-gadu: 587970
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Kod silnika

Post autor: palpio »

Sprawdź tabliczkę na bloku z napisem PTC w okolicy alternatora jeśli masz tam napisane A8B to XUD7T, jeśli nic nie pisze to jest to XUD7T/L
Awatar użytkownika
bananowiec
Uzalezniony
Posty: 610
Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
Numer Gadu-gadu: 4940298
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Kod silnika

Post autor: bananowiec »

Ktoś wie czym różniły się wersje XUD7T i XUD7T/L ?
mrowa773
Nowicjusz
Posty: 68
Rejestracja: 23 lut śr, 2011 5:16 pm
Posiadany PUG: 1.8 Dturbo
Numer Gadu-gadu: 2605139
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Kod silnika

Post autor: mrowa773 »

Cześć bananowiec. Posiadasz jeszcze 205 1.8 Dturbo? Robiłeś jakieś modyfikacje w silniku?
Na 1/4 mili ściagają się Volkswageny. Na zakrętach prawdziwe samochody
Awatar użytkownika
bananowiec
Uzalezniony
Posty: 610
Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
Numer Gadu-gadu: 4940298
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Kod silnika

Post autor: bananowiec »

Robiłem, modyfikacje na tak zwany "stage 1" polegające na zwiększeniu stałej dawki paliwa w pompie wtryskowej, zwiększeniu ilości paliwa przy wzroście ciśnienia doładowania regulowane na "boosterze" przy pompie wtryskowej oraz podniesienie ciśnienia doładowania do 1,2 bara czyli o 0,5 bara więcej niż fabrycznie.Polecam takie modyfikacje. Jak chcesz więcej info to pisz na PW.
ODPOWIEDZ