REMONT D6B - CZY TEN SIĘ NADAJE? ZDJĘCIA

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
operatorbazooki
Maniak
Posty: 1061
Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
Posiadany PUG: 205 xs
Lokalizacja: Komorów pod W-wa

REMONT D6B - CZY TEN SIĘ NADAJE? ZDJĘCIA

Post autor: operatorbazooki »

Witam, wrzucam zdjęcia wnętrza mojego silnika. Proszę o ocenę stanu technicznego tych ogarniętych co już niejeden taki motor rozebrali. Jest to silnik XU9ja / d6b czyli taki jak mam w tej chwili uszkodzony w aucie. Czy silnik ze zdjęć do czegoś się nadaje?
DSC02955.JPG
na dole widać ślady korozji? W chyba każdej tulei cylindra, jest to miejsce do którego nie dochodzi zakres pracy tłoka?
na dole widać ślady korozji? W chyba każdej tulei cylindra, jest to miejsce do którego nie dochodzi zakres pracy tłoka?
te "rysy" są mocno uwidocznione na zdjęciu, nie czuć ich nic a nic
te "rysy" są mocno uwidocznione na zdjęciu, nie czuć ich nic a nic
jakie wymiary powinny mieć miejsca łożyskowania wału korbowego? w Etzoldzie nie ma nawet wzmianki o "dole" silnika. Chyba że jestem ślepy
jakie wymiary powinny mieć miejsca łożyskowania wału korbowego? w Etzoldzie nie ma nawet wzmianki o "dole" silnika. Chyba że jestem ślepy
Czy te nawierty na wale świadczą o tym że był już obrabiany i wyważany czy  w fabryce również wyważali wał w taki sposób?
Czy te nawierty na wale świadczą o tym że był już obrabiany i wyważany czy w fabryce również wyważali wał w taki sposób?
niepokoją mnie te przetarcia na bocznej części tłoka, skąd mogły się wziąć i czy to uszkodzenie ich nie dyskwalifikuje? Wydaje mi się na zdrowy rozum że nie, bo chyba tylko pierścienie mają kontakt podczas pracy silnika z tulejami cylindrów?
niepokoją mnie te przetarcia na bocznej części tłoka, skąd mogły się wziąć i czy to uszkodzenie ich nie dyskwalifikuje? Wydaje mi się na zdrowy rozum że nie, bo chyba tylko pierścienie mają kontakt podczas pracy silnika z tulejami cylindrów?
niepokoją mnie te przetarcia na bocznej części tłoka, skąd mogły się wziąć i czy to uszkodzenie ich nie dyskwalifikuje? Wydaje mi się na zdrowy rozum że nie, bo chyba tylko pierścienie mają kontakt podczas pracy silnika z tulejami cylindrów?
niepokoją mnie te przetarcia na bocznej części tłoka, skąd mogły się wziąć i czy to uszkodzenie ich nie dyskwalifikuje? Wydaje mi się na zdrowy rozum że nie, bo chyba tylko pierścienie mają kontakt podczas pracy silnika z tulejami cylindrów?
Czy te pierścienie są zużyte? Czy może nie da się tego powiedzieć po  wyglądzie? Krawędzie pierścieni są ostre i równe
Czy te pierścienie są zużyte? Czy może nie da się tego powiedzieć po wyglądzie? Krawędzie pierścieni są ostre i równe
nie podoba mi się krawędź tego tłoka, skąd mogło się wziąć takie uszkodzenie? I jakie mogą być jego skutki?
nie podoba mi się krawędź tego tłoka, skąd mogło się wziąć takie uszkodzenie? I jakie mogą być jego skutki?
krzywki i elementy łożyskowania wału rozrządu wyglądają wg mnie bardzo dobrze ale wolę się upewnić więc dodaję zdjęcia
krzywki i elementy łożyskowania wału rozrządu wyglądają wg mnie bardzo dobrze ale wolę się upewnić więc dodaję zdjęcia
DSC02973.JPG
wytarcie powłoki na popychaczach
wytarcie powłoki na popychaczach
Tak jak napisałem wyżej, chciałbym złożyć sprawny i bezproblemowy. Proszę o małą pomoc w temacie :)
Pozdrawiam serdecznie
operatorbazooki
ODPOWIEDZ