Strona 1 z 1

Swap XU9JAZ na XU10J4R ewentualne przeszkody

: 22 kwie pn, 2013 10:39 am
autor: grzesiek309
Pug mnie dobija i mam coraz głupsze, a może i mądrzejsze pomysły :lol:
W Białym jest do sprzedania 306 ph2 z silnikiem XU10J4R, moc w okolicach 130KM
Zastanawiam się jakie mogą być przeszkody w swapie tego ustrojstwa do 309.

Elektryka:
-306 chyba nie ma BSI, więc przeróbka wyglądałaby podobnie do GTI-6?

Mechanika:
-skrzynia od GTI podejdzie p&p?
-wydech- tu może być problem. Najlepiej chyba zastosować "barana" z GTI-6?

Na razie założenia czysto teoretyczne. Nie chciałbym jednak "obudzić się z ręką w nocniku" w przypadku, gdy swap doszedłby do skutku. Czekam więc na podpowiedzi osób, które posiadają wiedzę w tym temacie :)

Re: Swap XU9JAZ na XU10J4R ewentualne przeszkody

: 22 kwie pn, 2013 2:41 pm
autor: cienki
Też się nastawiam na swapa, ale jak na tem motor to raczej nie ma to sensu. U mnie w seri 128 tutaj 130. Motor dużo cięższy, kupa roboty przyrosty marne.

Re: Swap XU9JAZ na XU10J4R ewentualne przeszkody

: 22 kwie pn, 2013 7:55 pm
autor: grzesiek309
W zależności od rocznika miał 132 lub 135KM. Silnik można nieco podkręcić stosując kolektory z GTI-6. Pomyślałem trochę, przekalkulowałem koszty i mi przeszło 8)7 Za podobne pieniądze będę miał 2.0T, które ma jeszcze większy potencjał :D

Re: Swap XU9JAZ na XU10J4R ewentualne przeszkody

: 22 kwie pn, 2013 8:05 pm
autor: cienki
dużo hajsu na sam silnik, części, robocizna a przyrosty nikłe.

Re: Swap XU9JAZ na XU10J4R ewentualne przeszkody

: 22 kwie pn, 2013 8:30 pm
autor: grzesiek309
Mam opcję zakupu całego 306, z którego sprzedałbym niepotrzebne graty. Silnik wyszedłby w najgorszym przypadku około tysiaka. Niemniej jednak doszedłem do wniosku, że to trochę bez sensu.

Re: Swap XU9JAZ na XU10J4R ewentualne przeszkody

: 22 kwie pn, 2013 8:48 pm
autor: cienki
Przerost formy nad treścią kolego a ile zachodu przy sprzedawaniu gratów.