Witam,
mam pytanie ponieważ niedawno kupiłem peugota 205 1.0 i mam taki problem, że ciągle spadam mi osłona z gaźnika i silnik nie pracuje równo poniżej zamieszczam link ze zdjęciem by było jaśniej wiadomo o co mi chodzi, sądzę iż coś tam brakuje.
http://img292.imageshack.us/my.php?imag ... 002eh9.jpg
nasępna sprawa jest taka czy do mojego peugota da rade zamontować oponki o rozmiarze: 185/70R13
i jeszcze mam jedno pytanie czy może ktoś posiada do peugota przedni błotnik lewy, zderzak, lampy i grill, miałem dziś w nocy spotkanie z sarną dałem po hantlach lecz mój peugocik wydaje mi się, że ma jakieś słaby hamluce no i zatrzymałem sie lekko na sarnie, kolor czerwony, dziękuje pozdrawiam !
daj ogłoszenie że chcesz te części kupić w dziale Kupie/Sprzedam bo to tego służy, tutaj masz temat techniczny
Gaźnik, lampy, grill, itp. !
mi pisze:185/70r13? jasne, że da radę, ale pytanie - po co? Przecież to są straaaaasznie wielkie opony... Celujesz w Dangel-optik?
ponieważ wcześniej posiadałem toyote carine II i tam były takie oponki a, że kupiłem nowe opony i przejechałem na nich 800km bo silnik padł chce zamontować je do peugota bo szkoda by się zmarnowały
- plaski
- Nowicjusz
- Posty: 78
- Rejestracja: 02 sty wt, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 1.8 GRD `92 ---> Peugeot 306 1.8 16V `00
- Numer Gadu-gadu: 944242
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Oj, oczywiście, że CI podejdą, ale człowieku... Ty masz tylko 1.0! Nie wiem jak to będzie jeździć z takimi kapciami, ale będzie jeszcze wolniej niż jest... i spalanie Ci wzrośnie... Ja na Twoim miejscu bym się w to nie bawił... nie opłaca się raczej na dłuższą mete. Ale to moje zdanie tylko...
Był sobie 205 1.8 Diesel
Teraz większy LEW! 306 1.8 16V
Ten lepiej przyspiesza i hamuje! Czyli ideał?
http://plaski.peugeot205.pl/<br />
http://www.inew.pl/


http://plaski.peugeot205.pl/<br />
http://www.inew.pl/
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Witam .
Problem spadającego dolotu powietrza rozwiązałem w prosty sposób.
Poluzuj , zdejmij pierścień zaciskowy.Obróć o 90 st. pokrętło wiążące wlotową rurę powietrza z silnikiem, odłącz rurkę gumową od pokrywy zaworów. Wyjmij całość razem z filtrem powietrza. To 2min roboty.
Teraz weź papier ścierny o granulacji np, 180 lub 120 i przetrzyj nim powierzchnię wewnętrzną obudowy dolotu ( tą którą nasadzasz na gaźnik).
Po zmatowaniu powierzchni wytrzeć czystą szmatką . Papierem 320 czy 600
oczyść pow. styku na gaźniku. Wlot do gaźnika warto zabezpieczyć przed opiłkami.Operacje te mają za zadanie usunąć olej (jego opary) który z zaworów wprowadzany jest do dolotu powietrza.Zmontować i spoko.
Całość pracy to 15 min . i spokój na min 2 lata .
Pozdrawiam Grzesiek.
Dodano po 6 minutach:
Co do opon - to wzrosną opory powietrza , wzrośnie spalanie a cały efekt
diabli wezmą. Mam silnik 1.0 i 155x70/13 są wystarczające
Problem spadającego dolotu powietrza rozwiązałem w prosty sposób.
Poluzuj , zdejmij pierścień zaciskowy.Obróć o 90 st. pokrętło wiążące wlotową rurę powietrza z silnikiem, odłącz rurkę gumową od pokrywy zaworów. Wyjmij całość razem z filtrem powietrza. To 2min roboty.
Teraz weź papier ścierny o granulacji np, 180 lub 120 i przetrzyj nim powierzchnię wewnętrzną obudowy dolotu ( tą którą nasadzasz na gaźnik).
Po zmatowaniu powierzchni wytrzeć czystą szmatką . Papierem 320 czy 600
oczyść pow. styku na gaźniku. Wlot do gaźnika warto zabezpieczyć przed opiłkami.Operacje te mają za zadanie usunąć olej (jego opary) który z zaworów wprowadzany jest do dolotu powietrza.Zmontować i spoko.
Całość pracy to 15 min . i spokój na min 2 lata .
Pozdrawiam Grzesiek.
Dodano po 6 minutach:
Co do opon - to wzrosną opory powietrza , wzrośnie spalanie a cały efekt
diabli wezmą. Mam silnik 1.0 i 155x70/13 są wystarczające
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...