Trzy kontrolki razem - stop, olej, woda + brak temperatury
-
- Nowicjusz
- Posty: 59
- Rejestracja: 12 maja pt, 2006 5:08 pm
- Numer Gadu-gadu: 9601889
- Lokalizacja: Jędrzejów
Re: Trzy kontrolki razem - stop, olej, woda + brak temperatury
No możliwe:). Każdy może się pomylić
http://www.tani-ciuszek.pl znajdziesz coś dla siebie
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Trzy kontrolki razem - stop, olej, woda + brak temperatury
Kurde... coraz bardziej mnie to denerwuje - wysłuchałem... - jeśli ma pstrykać na wyłączonym silniku to nie pstryka - jeśli na włączonym to WYDAJE mi się że pstryka - jest w trakcie sporo innych hałasów(pracuje silnik)...
Po zabawie w diagnozowanie problemu wywaliło mi jeszcze błędy nr. 13 oraz 21... i standardowo 33 - wydaje mi się że mogło mieć to związek z odpinaniem przewodów na włączonym silniku oraz otwieraniu kopułki wtrysku - ale to tylko moje 'wydaje mi się' ...
Zastanawia mnie jeszcze komputer - dziś wrócił do mnie mój drugi pug i mogę dokonać zamiany kompów i modułów zapłonowych - czy mogę bez obaw przeprowadzić takie doświadczenie? (jeden to TU3M a drugi TU1M)
Zdecydowałem się też chyba na zamontowanie gazu - nie wiem tylko czy jeszcze bardziej nie utrudni mi to diagnozy problemu
EDYTA:
Wracając do tematu:
Udało mi się dziś uruchomić kontrolkę temp. cieczy - okazało się że pzewody były standardowo pozamieniane pozatym czujnik chyba też był walnienty choć tego na 100% już pewien nie jestem - podmieniłem i działa.
Jednakże problem trzech kontrolek nie zniknął - mrużą się nadal - jednakże zauważyłem że jak spinam z masą kabel od czujnika temp. to te trzy ikonki zaczynają się świecić - więc uznałem że jest też kontakt - najprawdopodobniej problem w takim razie jest gdzieś w elektryce tylko nie mam pojęcia jak zacząć go szukać - nawet nie wiem jakie kable odpowiadają za te kontrolki - może ktoś przy tym grzebał ?
W sprawie błędu kompa nic nie zdziałałem - jak narazie skończyły mi się pomysły
Po zabawie w diagnozowanie problemu wywaliło mi jeszcze błędy nr. 13 oraz 21... i standardowo 33 - wydaje mi się że mogło mieć to związek z odpinaniem przewodów na włączonym silniku oraz otwieraniu kopułki wtrysku - ale to tylko moje 'wydaje mi się' ...
Zastanawia mnie jeszcze komputer - dziś wrócił do mnie mój drugi pug i mogę dokonać zamiany kompów i modułów zapłonowych - czy mogę bez obaw przeprowadzić takie doświadczenie? (jeden to TU3M a drugi TU1M)
Zdecydowałem się też chyba na zamontowanie gazu - nie wiem tylko czy jeszcze bardziej nie utrudni mi to diagnozy problemu

EDYTA:
Wracając do tematu:
Udało mi się dziś uruchomić kontrolkę temp. cieczy - okazało się że pzewody były standardowo pozamieniane pozatym czujnik chyba też był walnienty choć tego na 100% już pewien nie jestem - podmieniłem i działa.
Jednakże problem trzech kontrolek nie zniknął - mrużą się nadal - jednakże zauważyłem że jak spinam z masą kabel od czujnika temp. to te trzy ikonki zaczynają się świecić - więc uznałem że jest też kontakt - najprawdopodobniej problem w takim razie jest gdzieś w elektryce tylko nie mam pojęcia jak zacząć go szukać - nawet nie wiem jakie kable odpowiadają za te kontrolki - może ktoś przy tym grzebał ?
W sprawie błędu kompa nic nie zdziałałem - jak narazie skończyły mi się pomysły

Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl