Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
lojek
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 02 paź wt, 2007 1:12 pm
Posiadany PUG: XS 1991r.
Numer Gadu-gadu: 1338393

Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

Post autor: lojek »

Witam

Następujące problemy:

1. Po odpaleniu(jezeli wogole odpali) silnik chodzi nierówno, po dodaniu gazu - gaśnie, praktycznie nie chce jechać (10km/h max), podczas odpalania ( kręcenia ) potrafi się ,,zakrztusić'' i jakby zblokować po czym wypuścić dym spod dolotu powietrza do gaźnika.

2. Kiedy silnik sie nagrzeje nie włącza się wentylator chłodnicy.

Czekam na fachowe odpowiedzi. Z góry dziękuje!

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

Post autor: moralez »

1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik 8)
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik
lojek
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 02 paź wt, 2007 1:12 pm
Posiadany PUG: XS 1991r.
Numer Gadu-gadu: 1338393

Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

Post autor: lojek »

moralez pisze:1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik 8)
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik

Dzieki z odpowiedz.

Objawy pojawiały sie stopniowo.... zaczęło się od dziwnego przerywania podczas jazdy... jakby samochod czasem nie reagował na gaz tylko pulsacyjnie przyspieszał.... pomyslalem ze to pompa więc ją wymienilem... problem byl nada;... wymieniłem więc kable i kopułke... wtedy problem sie spotengował... przy czym z pewnoscią nie pomyliłem kolejności kabli.... jestem tego pewien...

Czy zapłon mógł sie przestawić samoistnie??

Czy moze to byc spowodowane kopułką która była wykecona z silnika 1,4? Kopułka wygląda na identyczną...

A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
Awatar użytkownika
spricik
Junior
Posty: 100
Rejestracja: 05 lis ndz, 2006 7:05 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

Post autor: spricik »


A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
Zalezy skad jestes..ale takie rzeczy to dostaniesz w sklepie i nie sa drogie.
W krakowie dałem za czujnik cos 25zł...według mnie przy takich kwotach nie opłaca sie wkładać uzywek.

Najwazniejsze sprawdź wentilator..bo niestety to juz bywa drogie.
Peugeot 205 1.0 TU9 1991r. - bida
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

Post autor: moralez »

lojek pisze:
moralez pisze:1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik 8)
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik

Dzieki z odpowiedz.

Objawy pojawiały sie stopniowo.... zaczęło się od dziwnego przerywania podczas jazdy... jakby samochod czasem nie reagował na gaz tylko pulsacyjnie przyspieszał.... pomyslalem ze to pompa więc ją wymienilem... problem byl nada;... wymieniłem więc kable i kopułke... wtedy problem sie spotengował... przy czym z pewnoscią nie pomyliłem kolejności kabli.... jestem tego pewien...

Czy zapłon mógł sie przestawić samoistnie??

Czy moze to byc spowodowane kopułką która była wykecona z silnika 1,4? Kopułka wygląda na identyczną...

A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
sam z siebie by sie nie przestawil, ale z tego co piszesz to wyglada na to ze wina jest po stronie ukladu zaplonowego

co do czujnika i przekaznika to czujnik jest wkrecony w chlodnice z boku pod wezem ktorym wchodzi woda z silnika
a przekaznik moze byc na chlodnicy a moze byc na karoserii( ma ksztalt walca i ma metalowa obudowe)
lojek
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 02 paź wt, 2007 1:12 pm
Posiadany PUG: XS 1991r.
Numer Gadu-gadu: 1338393

Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

Post autor: lojek »

moralez pisze:
lojek pisze:
moralez pisze:1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik 8)
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik

Dzieki z odpowiedz.

Objawy pojawiały sie stopniowo.... zaczęło się od dziwnego przerywania podczas jazdy... jakby samochod czasem nie reagował na gaz tylko pulsacyjnie przyspieszał.... pomyslalem ze to pompa więc ją wymienilem... problem byl nada;... wymieniłem więc kable i kopułke... wtedy problem sie spotengował... przy czym z pewnoscią nie pomyliłem kolejności kabli.... jestem tego pewien...

Czy zapłon mógł sie przestawić samoistnie??

Czy moze to byc spowodowane kopułką która była wykecona z silnika 1,4? Kopułka wygląda na identyczną...

A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
sam z siebie by sie nie przestawil, ale z tego co piszesz to wyglada na to ze wina jest po stronie ukladu zaplonowego

co do czujnika i przekaznika to czujnik jest wkrecony w chlodnice z boku pod wezem ktorym wchodzi woda z silnika
a przekaznik moze byc na chlodnicy a moze byc na karoserii( ma ksztalt walca i ma metalowa obudowe)
ok. Sprawdze wentylator i przekaźnik po swietach i dam znać. Co do zapłonu to zajrzy do niego moj kolega ktory troche bardziej sie na tym zna.

Dziekuje za odpowiedzi!
ODPOWIEDZ