Witam
Następujące problemy:
1. Po odpaleniu(jezeli wogole odpali) silnik chodzi nierówno, po dodaniu gazu - gaśnie, praktycznie nie chce jechać (10km/h max), podczas odpalania ( kręcenia ) potrafi się ,,zakrztusić'' i jakby zblokować po czym wypuścić dym spod dolotu powietrza do gaźnika.
2. Kiedy silnik sie nagrzeje nie włącza się wentylator chłodnicy.
Czekam na fachowe odpowiedzi. Z góry dziękuje!
Pozdrawiam
Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik
1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik

zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 paź wt, 2007 1:12 pm
- Posiadany PUG: XS 1991r.
- Numer Gadu-gadu: 1338393
Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik
moralez pisze:1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik
Dzieki z odpowiedz.
Objawy pojawiały sie stopniowo.... zaczęło się od dziwnego przerywania podczas jazdy... jakby samochod czasem nie reagował na gaz tylko pulsacyjnie przyspieszał.... pomyslalem ze to pompa więc ją wymienilem... problem byl nada;... wymieniłem więc kable i kopułke... wtedy problem sie spotengował... przy czym z pewnoscią nie pomyliłem kolejności kabli.... jestem tego pewien...
Czy zapłon mógł sie przestawić samoistnie??
Czy moze to byc spowodowane kopułką która była wykecona z silnika 1,4? Kopułka wygląda na identyczną...
A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
- spricik
- Junior
- Posty: 100
- Rejestracja: 05 lis ndz, 2006 7:05 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik
Zalezy skad jestes..ale takie rzeczy to dostaniesz w sklepie i nie sa drogie.
A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
W krakowie dałem za czujnik cos 25zł...według mnie przy takich kwotach nie opłaca sie wkładać uzywek.
Najwazniejsze sprawdź wentilator..bo niestety to juz bywa drogie.
Peugeot 205 1.0 TU9 1991r. - bida
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik
sam z siebie by sie nie przestawil, ale z tego co piszesz to wyglada na to ze wina jest po stronie ukladu zaplonowegolojek pisze:moralez pisze:1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik
Dzieki z odpowiedz.
Objawy pojawiały sie stopniowo.... zaczęło się od dziwnego przerywania podczas jazdy... jakby samochod czasem nie reagował na gaz tylko pulsacyjnie przyspieszał.... pomyslalem ze to pompa więc ją wymienilem... problem byl nada;... wymieniłem więc kable i kopułke... wtedy problem sie spotengował... przy czym z pewnoscią nie pomyliłem kolejności kabli.... jestem tego pewien...
Czy zapłon mógł sie przestawić samoistnie??
Czy moze to byc spowodowane kopułką która była wykecona z silnika 1,4? Kopułka wygląda na identyczną...
A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
co do czujnika i przekaznika to czujnik jest wkrecony w chlodnice z boku pod wezem ktorym wchodzi woda z silnika
a przekaznik moze byc na chlodnicy a moze byc na karoserii( ma ksztalt walca i ma metalowa obudowe)
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 paź wt, 2007 1:12 pm
- Posiadany PUG: XS 1991r.
- Numer Gadu-gadu: 1338393
Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik
ok. Sprawdze wentylator i przekaźnik po swietach i dam znać. Co do zapłonu to zajrzy do niego moj kolega ktory troche bardziej sie na tym zna.moralez pisze:sam z siebie by sie nie przestawil, ale z tego co piszesz to wyglada na to ze wina jest po stronie ukladu zaplonowegolojek pisze:moralez pisze:1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik
Dzieki z odpowiedz.
Objawy pojawiały sie stopniowo.... zaczęło się od dziwnego przerywania podczas jazdy... jakby samochod czasem nie reagował na gaz tylko pulsacyjnie przyspieszał.... pomyslalem ze to pompa więc ją wymienilem... problem byl nada;... wymieniłem więc kable i kopułke... wtedy problem sie spotengował... przy czym z pewnoscią nie pomyliłem kolejności kabli.... jestem tego pewien...
Czy zapłon mógł sie przestawić samoistnie??
Czy moze to byc spowodowane kopułką która była wykecona z silnika 1,4? Kopułka wygląda na identyczną...
A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
co do czujnika i przekaznika to czujnik jest wkrecony w chlodnice z boku pod wezem ktorym wchodzi woda z silnika
a przekaznik moze byc na chlodnicy a moze byc na karoserii( ma ksztalt walca i ma metalowa obudowe)
Dziekuje za odpowiedzi!