korek od zbiorniczka wyrownawczego- ukl.chlodzenia
korek od zbiorniczka wyrownawczego- ukl.chlodzenia
czesc!
mam takie pytanie odnosnie korka w zbiorniczku wyrownawczym tzn.: czy on ma byc calkowicie szczelny, czy tez moze przez ten zolty grzybek ma byc nie szczelny , grzeje mi sie silnik i szukam przyczyny.
dzieki pozdro
mam takie pytanie odnosnie korka w zbiorniczku wyrownawczym tzn.: czy on ma byc calkowicie szczelny, czy tez moze przez ten zolty grzybek ma byc nie szczelny , grzeje mi sie silnik i szukam przyczyny.
dzieki pozdro
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: korek od zbiorniczka wyrownawczego- ukl.chlodzenia
korek powyzej pewnego cisnienia ma byc nieszczelny
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: korek od zbiorniczka wyrownawczego- ukl.chlodzenia
Po przekroczeniu ciśnienia maxymalnego ( nie znam wartości ) w korku otwiera się bypass i wyrzuca płyn chłodniczy cienkim wężykiem poza układ chłodzenia
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: korek od zbiorniczka wyrownawczego- ukl.chlodzenia
ciekawe gdzie w 1,4Orfister pisze:Po przekroczeniu ciśnienia maxymalnego ( nie znam wartości ) w korku otwiera się bypass i wyrzuca płyn chłodniczy cienkim wężykiem poza układ chłodzenia
(domyslam sie po profilu ze chodzi o garrosa jak i o zolty grzybek ktory jest w korkach np z tej pojemnosc) masz bypass

- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: korek od zbiorniczka wyrownawczego- ukl.chlodzenia
Fakt - 1,4 -
- nie zmienia to faktu, że w tym przypadku zrzucane jest nadciśnienie w zbiorniczku do atmosfery - poprzez korek właśnie

- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: korek od zbiorniczka wyrownawczego- ukl.chlodzenia
o czym napisalem powyzej 

Re: korek od zbiorniczka wyrownawczego- ukl.chlodzenia
czesc!
wielkie dzieki! korek juz wymieniony, ale klopotow ciag dalszy.
Wlacznik temperatury na chlodnicy odpala mi wiatrak dopiero gdy jest grubo po 90C powiedzmy ze 95 (wg wskaznika z tablicy rozdzielczej) , do czujnika sa 3 przewody - masa, niebieski i bialy. W tym miejscu moje pytanie jak to jest...? wiatrak powinien dzialac na dwoch predkosciac odpowiednio do temperatur, wiec moze mam uwalony jeden kabel (podkreslam ze elektrykiem nie jestem) i odpala tylko dla wyzszej temp. dzieki za szybka odpowiedz
pozdr
wielkie dzieki! korek juz wymieniony, ale klopotow ciag dalszy.
Wlacznik temperatury na chlodnicy odpala mi wiatrak dopiero gdy jest grubo po 90C powiedzmy ze 95 (wg wskaznika z tablicy rozdzielczej) , do czujnika sa 3 przewody - masa, niebieski i bialy. W tym miejscu moje pytanie jak to jest...? wiatrak powinien dzialac na dwoch predkosciac odpowiednio do temperatur, wiec moze mam uwalony jeden kabel (podkreslam ze elektrykiem nie jestem) i odpala tylko dla wyzszej temp. dzieki za szybka odpowiedz
pozdr
Re: korek od zbiorniczka wyrownawczego- ukl.chlodzenia
Jest ok. powinno byc wlsnie w okolicach 95*