Dwa pytania do TU3M

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
Gruszka
Junior
Posty: 180
Rejestracja: 01 lip czw, 2010 11:32 am
Posiadany PUG: 205 1.9TD
Numer Gadu-gadu: 9098206
Lokalizacja: Wrocław

Dwa pytania do TU3M

Post autor: Gruszka »

Piszę w osobnym temacie bo potrzebuję szybkiej odpowiedzi:)

Mam jeszcze dwa pytania.. Od której strony jest pierwszy cylinder w 1.4TU3M od rozrządu czy od zapłonu? Bo możliwe, że znalazłem przyczynę posypania się starego silnika:) A drugie pytanie czy na dolocie powinna być jakaś uszczelka czy mogę to złożyć np na sam hermetyk?

Bardzo was proszę o szybką odpowiedź bo składam wtrysk i zapłon i mam pewne wątpliwości :evil:
Diesel Power :P
Awatar użytkownika
zmac
Uzalezniony
Posty: 529
Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin

Re: Dwa pytania do TU3M

Post autor: zmac »

Wszystkie francuskie silniki, pierwszy cylinder mają liczony od skrzyni, a kolektor ssący jest montowany na klej, ale występują też uszczelki.
ODPOWIEDZ