które przewody są od wtrysku? 1124ccm bosh
- XenonSG
- Nowicjusz
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 paź pn, 2006 9:05 pm
- Posiadany PUG: Citroen Berlingo 1,4i 1998r
- Numer Gadu-gadu: 4411812
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: kto ma LPG firmy KME model Bingo M
dzisiaj rano mi sie otwierały moze tobie tez zadziałają
Marzenie: 205 GTi + Speedline 15' - SUKCES 50% 
Obecnie: Citroen Berlingo 1,4i + Speedline 15' -
<< http://www.XenonSG.205.pl >>

Obecnie: Citroen Berlingo 1,4i + Speedline 15' -

<< http://www.XenonSG.205.pl >>
- XenonSG
- Nowicjusz
- Posty: 90
- Rejestracja: 30 paź pn, 2006 9:05 pm
- Posiadany PUG: Citroen Berlingo 1,4i 1998r
- Numer Gadu-gadu: 4411812
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: kto ma LPG firmy KME model Bingo M
witam znalazłem na stronie schemat układu elektrycznego
tylko mam pewien problem bo nie wiem dalej ktore przewody gdzie są czy ktos potrafi wyjaśnic jak odszukac przy pomocy tego schematu odpowiednie przewody?

tylko mam pewien problem bo nie wiem dalej ktore przewody gdzie są czy ktos potrafi wyjaśnic jak odszukac przy pomocy tego schematu odpowiednie przewody?
Marzenie: 205 GTi + Speedline 15' - SUKCES 50% 
Obecnie: Citroen Berlingo 1,4i + Speedline 15' -
<< http://www.XenonSG.205.pl >>

Obecnie: Citroen Berlingo 1,4i + Speedline 15' -

<< http://www.XenonSG.205.pl >>
- deejay
- Uzalezniony
- Posty: 900
- Rejestracja: 11 sty wt, 2005 7:37 pm
- Posiadany PUG: 1,6 GTI
- Numer Gadu-gadu: 3788033
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: które przewody są od wtrysku? 1124ccm bosh
Zmieniłeś temat, i sie zgubiłem. Nie wiem co jest ale znowu mi się zdjęcia nie otwieraja (czerwonw krzyzyki), ale z czego pamiętam to :
- do wtryskiwacza 4 kabelki :2 białe i 2 czarne - przechodzą we wtyczke 4 piny. Jak nikt Ci nie podpowie (z osób które mają gaz w tym silniku, kabelek odcinany jest przeważnie w okolicach wtyczki - więc ktos by sie musiał poswięcić, odizolować i powiedzieć który pin) to zostają jeszcze 2 wyjścia: 1. przy zapalonym silniku wbijac się pokolei w każdy z 4 kabelków probówką (nie miernikiem) która zamiast żarówki ma diodę - można takie coś samemu zrobić potrzebna dioda i rezystor, na właściwym kabelku dioda będzie mrugać, żarówka ma za dlugi czas zapalania i gaszenia. 2 bierzesz obcinaczki i na zapalonym silniku przecinasz wybrany kabelek aż zgaśnie. NIC sie nie może złego stać! jak nie trafisz na ten to zlutować, zaizolować najlepiej koszulką termokurczliwą i następny do ciachania. Tylko jaką metodą wybrać metodę wybierania??
- przepustnica. poszukaj na tej wtyczce na przeciwko linki (zdjęcie bodajrze drugie)
- cewka - to już wiesz
- do wtryskiwacza 4 kabelki :2 białe i 2 czarne - przechodzą we wtyczke 4 piny. Jak nikt Ci nie podpowie (z osób które mają gaz w tym silniku, kabelek odcinany jest przeważnie w okolicach wtyczki - więc ktos by sie musiał poswięcić, odizolować i powiedzieć który pin) to zostają jeszcze 2 wyjścia: 1. przy zapalonym silniku wbijac się pokolei w każdy z 4 kabelków probówką (nie miernikiem) która zamiast żarówki ma diodę - można takie coś samemu zrobić potrzebna dioda i rezystor, na właściwym kabelku dioda będzie mrugać, żarówka ma za dlugi czas zapalania i gaszenia. 2 bierzesz obcinaczki i na zapalonym silniku przecinasz wybrany kabelek aż zgaśnie. NIC sie nie może złego stać! jak nie trafisz na ten to zlutować, zaizolować najlepiej koszulką termokurczliwą i następny do ciachania. Tylko jaką metodą wybrać metodę wybierania??

- przepustnica. poszukaj na tej wtyczce na przeciwko linki (zdjęcie bodajrze drugie)
- cewka - to już wiesz