dlatego też trzeba skontrolować termostat - przynajmniej w mojej skodzie felicji taka była przyczyna dla takich objawów (z lpg oczywiście)borek_wpr pisze:Gaźnik jest podgrzewany więc ciecz chłodząca po osiąnięciu 20st.C spowoduje że membrana jest już elastyczna.
Problem z odpalaniem.
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem.
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: 28 paź czw, 2010 4:03 pm
- Posiadany PUG: 205 gr
- Numer Gadu-gadu: 1763139
Re: Problem z odpalaniem.
na razie jest ok. odpalił bez większego trudu (oczywiście na pb) ptzy -12 stopni. dziekuje za pomoc i rady. na razie będe kontrolował i zdam relacje kiedy odpalił a kiedy nie doprowadzając akumulator do rozładowania bo takie opisywanie z dnia na dzień do niczego nie prowadzi. napisze jak problem pojawi się kolejny raz. w sumie jak dzisiaj złapał to analogicznie na pb nie powinno być problemu jutro i dalej ale zobaczymy. jak coś to się odezwę 

-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Problem z odpalaniem.
W naszych Peugeotach podgrzew gaźników brany jest z pierwszego obiegu cieczy chłodzącej. Tak więc ciecz podgrzana z silnika płynie do nagrzewnicy i gaźnika zarówno w lecie jak i zimą i wraca do silnika. Oczywiście za sprawą pompy . Termostat otwiera drugi obieg-równoległy ale jak się zatnie i nie zamknie obiegu mimo spadku temperatury, to faktycznie nagrzewanie cieczy trwa bardzo długo i po zbyt wczesnym przełączeniu na LPG można zamrozić instalację.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...