Wymiana osłony przegubu - pomożecie ?
- Paweł
- Junior
- Posty: 198
- Rejestracja: 15 sie pn, 2005 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9)
- Numer Gadu-gadu: 46077
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ja też wiem, bo już ponad 6 lat temu wymieniałem jedną. Na długo przed wymianą stukała i też tylko na zakrętach przy dodaniu gazu. Aż wreszcie żonę dopadły wątpliwości czy to stukanie nie jest przypadkiem niebezpieczne. Wtedy dla uspokojenia żony wymieniłem na regenerowaną i do tej pory spokój. Teraz ta druga czeka w kolejce.
205 Diesel '92 - 1,9 SRD (XUD9Y)
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
mi stuka jak skrecam w lewo tez musze wymienic tylko nie wiem jakiej firmy... widzialem na allegro firmy KOMA czy jakos tak za 200 zl
http://moto.allegro.pl/item131036436_po ... amoka.html
http://moto.allegro.pl/item133991074_po ... iesel.html
czy ta od disla bedzie paswoaal do XS 1.4 czy te polosie sie czyms roznia?
http://moto.allegro.pl/item131036436_po ... amoka.html
http://moto.allegro.pl/item133991074_po ... iesel.html
czy ta od disla bedzie paswoaal do XS 1.4 czy te polosie sie czyms roznia?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Zwykły samar się nie nadaje...zwykły czyli od łożysk tocznych, one są produkowane do innego rodzaju obciążeń..i do innego charakteru pracy...do przegubów są specjalne smary, do łożysk ślizgowych...są sprzedawane razem z manszetami, a jeśli potrzeba jest dołożyć domowym sposobem, to polecam smar grafitowy...w zadnym wypadku nie ŁT3 lub inny tego typu...
wczoraj w końcu to rozebrałem. I nie sądziłem że to ujostwo może tak być zbudowane. Przegub wewnetrznyjest zbudowany z właściwych bieżni rolek przegubu oraz z metalowej osłony która osłania całosć przegubu i od skrzyni jest zaklepywana na przegubie a od drugiej strony za pomocą piersicenia utrzymuje gumową osłonę, Porobiłem zdjecia to zamieszcze żeby każdy wiedział. W pudełku firmy SPIDAN znajduje sie : gumowa osłona, metalowa osłona, pierscień metalowy, oring do uszczelniania metalowej osłony na przegubie, opaski i dwa opakowania smaru Mo2S.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
No tak...dlaczego mnie to nie dziwi..to tak jak z tymi uszcelniaczami do półośki..w IC mają 3 rodzaje..ffaaak...najlepiej by było rozebrać i iść ze starym, ale nie zawsze da sie to zrobić....wogóle tyle rodzaji cześci różnych do 205 ki ze szok mnie ogarnia...124 tysiace typów silnika, 1112 rodzaje skrzyń, tyle samo rodzaji wyposarzenia ech...czy te zabojady ocipiały ?