
Silnik TU1M Zgaduj zgadula
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
właśnie zabrałem sie za czyszczenie silnika i napotkałem pewną śrubę i nie wiem do czego ona jest ??może na wiązka kabli które idą do alternatora?? 

- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
czujnik spadku cisnienia oleju.
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
moralez a czujnik ciśnienia oleju to nie ten obok bardziej na środku bloku, bo to jest jakas sruba O.o, zajrze do swojego zaraz to powiem.
Edit:
Zajrzałem nawet cyknąłem foto proszę :

tam powinien być ów haczyk to podtrzymywania kabli od alternatora.
Edit:
Zajrzałem nawet cyknąłem foto proszę :

tam powinien być ów haczyk to podtrzymywania kabli od alternatora.
Ostatnio zmieniony 08 sty czw, 2009 8:41 pm przez KrakerSx, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
też mi sie tak wydaje,na czujni to nie wygląda,był bym bardzo wdzięczny
Ok wielkie dzieki,czyli tak jak myślałem
Ok wielkie dzieki,czyli tak jak myślałem
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
Nie ma sprawy
A ja ponawiam znowu


A ja ponawiam znowu

Teraz mam prośbę do osób posiadających silniki TU1M. Zobaczcie u siebie jak macie te przewody podłączone (zdjęcie poniżej). Przewód w zielonym kwadracie idzie po prawej strony wtrysku, tego w niebieskim kwadracie właśnie szukam gdzie go wpiąć 2 pinowy krótki przewód, i dwa na samym dole, oba do lambdy, ostatni przewód z tego końca wiązki idzie do czujnika temp. wody pod termostatem. Niech ktoś spojrzy jak u niego idą te przewody będę bardzo wdzięczny.

http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula

racja zapomnialem ze to TU i patrzylem bez powiekszania zdjecia

swoja droga to jak popatrzylem na stare zdjecia to ja u siebie nie mialem tam nic wkrecone.
- dominik19866
- Junior
- Posty: 244
- Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: RG cabrio + RG
- Numer Gadu-gadu: 6499027
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
jeśli ta w żółtej zielonej ? ramce jest czarna 2 pinowa i krótka to niema bata musi być od zaworka par
stojąc przed autem z prawej strony kolektora dolotowego jest przykęcony wspornik blacha a do niej ten zaworek
niebieska ramka z kąd żeś to wydobył nie poznaje a wymieniałem już 3 wiązki w TU1M
te w czerwonych mają jakiś kolor? jedna pewno będzie od lambdy masz podłączone obie wtyczki od sondy??

niebieska ramka z kąd żeś to wydobył nie poznaje a wymieniałem już 3 wiązki w TU1M

te w czerwonych mają jakiś kolor? jedna pewno będzie od lambdy masz podłączone obie wtyczki od sondy??
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
Ta w zielonej ma miejsce, czerwone są od sondy (ktorej i tak nie mam), poszukuje miejsca na tą w niebieskiej 

http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- dominik19866
- Junior
- Posty: 244
- Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: RG cabrio + RG
- Numer Gadu-gadu: 6499027
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
KrakerSx pisze:Ta w zielonej ma miejsce, czerwone są od sondy (ktorej i tak nie mam), poszukuje miejsca na tą w niebieskiej
chodzi normalnie pali itp? była gdzieś wcześniej przypieta jak nie i wszystko ok to zabezpiecz i zostaw albo utnij


- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
Chodzi normalnie, pali ma buta kopa jak na swój silnik, ale odgłos powyzej 2,5tys obrotów wydaje jak diesel.
No właśnie nie wiem czy siedziała ale jest czyściutka, reszta wtyczek co była nie wpięta jest ubrudzona mocno, jedynie ta nie.
No właśnie nie wiem czy siedziała ale jest czyściutka, reszta wtyczek co była nie wpięta jest ubrudzona mocno, jedynie ta nie.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
No i znowu mi pluje płynem, ciężko dojść dokładnie skąd on cienknie, i to całkiem mocno. Zrobiłem zdjęcie skąd kapie, równie dobrze może tylko spływać po tym.

Jest to tuż pod rurą którą dochodzi płyn z tyłu bloku silnika, to jak by obudowa tej rolki co podtrzymuje silnik ?? Na odcinku dom -> praca -> dom wypluwa ze zbiorniczka wyrównawczego cały płym gdy rano zaleje pod max.
Ps. Czy moze to cieknie stad ??

Jest to tuż pod rurą którą dochodzi płyn z tyłu bloku silnika, to jak by obudowa tej rolki co podtrzymuje silnik ?? Na odcinku dom -> praca -> dom wypluwa ze zbiorniczka wyrównawczego cały płym gdy rano zaleje pod max.
Ps. Czy moze to cieknie stad ??
Ostatnio zmieniony 12 sty pn, 2009 7:19 pm przez KrakerSx, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
Chyba miałem podobny wyciek
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=4&t=16276
Zamówionego oringu nie dostarczyli, więc skończyło się na siliconie pod króciec cieczy chłodzącej. To załatwiło problem.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=4&t=16276
Zamówionego oringu nie dostarczyli, więc skończyło się na siliconie pod króciec cieczy chłodzącej. To załatwiło problem.
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
Edytowałem post w tym samym momencie co odpowiedziałeś, chyba będzie właśnie to !! Dzięki dzikson 
edit.
dzikson czy trzeba zdejmować kolektor ssący żeby zdemontować ten kruciec czy też śruby do niego są w miarę dostępne, nie mogę teraz sprawdzić u siebie bo 205 zostawiłem na drugim końcu miasta u brata.

edit.
dzikson czy trzeba zdejmować kolektor ssący żeby zdemontować ten kruciec czy też śruby do niego są w miarę dostępne, nie mogę teraz sprawdzić u siebie bo 205 zostawiłem na drugim końcu miasta u brata.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
Mialem podobnie ale mi ciekl ten oring miedzy korpusem a blokiem, zaznaczony na rysunku litera C. Zeby odkrecic ten korpus jest duzo zabawy, trzeba zdjac pasek rozrzadu i odkrecac sruby czesciowo z gory (dojdziesz do 3) a czwarta z kanalu najlepiej. Krocca nie trzeba odkrecacale ja mialem odkrecona lape silnika (z innego powodu) to jakos doszedlem, nie wiem czy to jest konieczne-choc w sumie odkrecic lape i podeprzec silnik jest latwiej niz babrac sie z kroccem ssacym i uszczelkami pozniej.
Chyba ze chcesz tylko ten krociec od weza zdjac, ale ja radzilbym wymienic obydwa o-ringi bo jak cieknie jeden to pewnie niedlugo zacznie i drugi
Chyba ze chcesz tylko ten krociec od weza zdjac, ale ja radzilbym wymienic obydwa o-ringi bo jak cieknie jeden to pewnie niedlugo zacznie i drugi
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Silnik TU1M Zgaduj zgadula
Chodzi Ci o oring pompy wody ?? Jeżeli tak to wymieniałem go 3tyg temu podczas wymiany kompletnego rozrządu.
Właśnie skończyłem uszczelnianie tego króćca, oczywiście w aso, ani innych sklepach nie mieli, uszczelki takiej, wiec poszedł silikon, poprzednia uszczelka była lekko pod parciała, i ślimak w króćcu był cały w rdzy, wiec to pewnie tedy, okaże się jutro w trakcie drogi do pracy.
Właśnie skończyłem uszczelnianie tego króćca, oczywiście w aso, ani innych sklepach nie mieli, uszczelki takiej, wiec poszedł silikon, poprzednia uszczelka była lekko pod parciała, i ślimak w króćcu był cały w rdzy, wiec to pewnie tedy, okaże się jutro w trakcie drogi do pracy.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'