scaliburgreg pisze:Masz białe świece na tym gaźniku? Nie śmigasz czasem na zbyt bogatej mieszance Mój też rwał asfalt - na mokrym z jazdy: załącza się druga gardziel i od 4 tys/obr na dwójce przy 60 na godzine mielił kołami; i to nie byle jakimi bo Toyo Proxes w 15 calach Ale spalanie było zbyt wysokie i z tym skończyłem. Teraz przyspiesza wcale nie gorzej, ale już nie jest tak agresywny.
dzisiaj wykręcałem świece żeby kompresje sprawdzić to ma kolor kawy z mlekiem, rwie asfalt na suchym a na mokrym jest ciężko ruszyć na spalanie nie mam co narzekać choć pb potrafi spalić
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
szymon pisze:dzisiaj wykręcałem świece żeby kompresje sprawdzić to ma kolor kawy z mlekiem, rwie asfalt na suchym a na mokrym jest ciężko ruszyć na spalanie nie mam co narzekać choć pb potrafi spalić
Jak masz ustawioną mieszankę? ile obrotów wykręcone od maksymalnego dokręcenia?
to co sprawdza się w jednym aucie nie koniecznie sprawdzi się w drugim
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
szymon pisze:dzisiaj wykręcałem świece żeby kompresje sprawdzić to ma kolor kawy z mlekiem, rwie asfalt na suchym a na mokrym jest ciężko ruszyć na spalanie nie mam co narzekać choć pb potrafi spalić
Jak masz ustawioną mieszankę? ile obrotów wykręcone od maksymalnego dokręcenia?
To była metoda prób i błędów, a dokładnie to jak czyściłem go to wkręciłem dysze od wolnych obrotków i robiłem to na słuch i jak ustawianie zapłonu (metoda starych mechaników) i tak go ustawiłem że ma luks mieszankę miałem do szkoły jechać żeby mi ustawili na analizatorze ale nie miałem czasu
ja mam obecnie na 5 i pół obrotu wykręcone. gdy dokręcam obroty silnika wyraźnie spadają, a na wykręconym bardziej jeździłem wcześniej i świece były zakopcone. Obecnie oczyściły się na biało, ale są nowe, zrobiłem na nich z 200km dopiero i pytanie czy od razu powinny dostać kawowego nalotu, czy dopiero z czasem się pojawi.. a może powinienem jeszcze o ćwierć obrotu wzbogacić mieszankę?
osobiście nie próbowałem , ale powinna spasować najłatwiej to ustalić porównując uszczelki pod jedna i druga chyba, nie wiek jak servicebox ale sklepowy katalog nie rozróżnia uszczelki na pojemności wiec głowica powinna pasować
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
według opisu który znalazłem na jakiejś stronie to głowica powinna pasować wiec może cała głowica też pójdzie z rallye zobaczymy na razie zacznę zbierać graty i zobaczymy co z tego wyjdzie
dobra powiem, wiec jakbym miał robić TU z gaźnikami i fajna mocą to owszem gaźniki z rally jak najbardziej ale głowica lepsza jest w wielopunktowym wtrysku, po coś ja wstawiałem pośród fotek wcześniej
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
są to gaźniki z najmocniejszej seryjnie występującej w 205 wersji leżaka, średnica gardzieli 35 typ Weber ibsh
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1