Jednak muszę wymienić (simering wału)
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jednak muszę wymienić (simering wału)
Witam
Jednak musze wymienić simering wału od strony sprzęgła. Jak to się wszystko rozbiera, czyli zdejmowanie skrzyni odkręcanie sprzęgła to wiem.
Ale pozostaje pytanie jak wygląda wymiana samego simeringu??
Czy wystarczy zdjąć koło zamachowe i wyjąć simering śrubokrętem a następnie wbić nowy??? Czy coś jest jeszcze do zrobienia inaczej??
Ile simering powinien kosztować??
Dla wiedomości niektórych opcja "szukaj" była używana.
Proszę o odpowiedź bo może nawet jutro musiałbym sie za to zabrać bo od września 2006 już tak się rozlało, że musze stale dolewać olej a wystarczy chwilę auto zostawić na postoju i robi się wielka kałuża.
pozdrawiam,
Marcin
Jednak musze wymienić simering wału od strony sprzęgła. Jak to się wszystko rozbiera, czyli zdejmowanie skrzyni odkręcanie sprzęgła to wiem.
Ale pozostaje pytanie jak wygląda wymiana samego simeringu??
Czy wystarczy zdjąć koło zamachowe i wyjąć simering śrubokrętem a następnie wbić nowy??? Czy coś jest jeszcze do zrobienia inaczej??
Ile simering powinien kosztować??
Dla wiedomości niektórych opcja "szukaj" była używana.
Proszę o odpowiedź bo może nawet jutro musiałbym sie za to zabrać bo od września 2006 już tak się rozlało, że musze stale dolewać olej a wystarczy chwilę auto zostawić na postoju i robi się wielka kałuża.
pozdrawiam,
Marcin
Re: Jednak muszę wymienić (simering wału)
Tak, ale musisz uwazac, zeby nie byl ani za plytko, ani za gleboko. Musisz tez uwazac na osiowosc. (wszystko jak przy kazdym innym simmeringu)aule pisze: Czy wystarczy zdjąć koło zamachowe i wyjąć simering śrubokrętem a następnie wbić nowy??? Czy coś jest jeszcze do zrobienia inaczej??
okolo 30zlIle simering powinien kosztować??
polecam corteco
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
żeby Ci tylko sprzęgła nie zalało 

Ostatnio zmieniony 08 sty pn, 2007 3:03 pm przez Sebek, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
E jeszcze sie nie ślizga. Dzisiaj wracałem z rzeszowa i nic sie nie działo a dobrze wiem kiedy sie ślizga bo z tego powodu musiałem przecież zmieniac na nowe.
Poza tym dokładnie sobie poogladałem koło zamachowe przez dziure do ustawiania zapłonu i strona od sprzegła na szczęście sucha.
W środę będę sie tym zajmował.
Poza tym dokładnie sobie poogladałem koło zamachowe przez dziure do ustawiania zapłonu i strona od sprzegła na szczęście sucha.
W środę będę sie tym zajmował.
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzisiaj sie z rana za to zabieram od 9.00 aż zrobię. Simering kosztował 35zł (oryginał)
Postaram sie przygotować obszerną relację foto.
Postaram sie przygotować obszerną relację foto.
Ostatnio zmieniony 12 mar śr, 2008 1:58 pm przez aule, łącznie zmieniany 1 raz.
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No i wymieniłem. 7 Godzin i nadal sie leje. Tak jakby to z innego miejsca.
Niestety konstruktorzy nie pozwolili mi na odpalenie silnika bez koła zamachowego rozrusznika i założonej skrzyni wiec nic dalej nie wiem.
Stary simering nie wyglądał najgorzej. Leje sie nadal. Tak jakby to nie z niego sie lało.
Z aparatu zapłonowego sie nie leje bo to by była skrzynia mokra a po bloku nic nie ściaka do środka obudowy sprzęgła.
Na zamieszczonym zdjeci jest stan sprzed czyszczenia i wymiany simeringu. Nic nie widac szczególnego. Olej który sie leje jest zbyt świerzy aby jakos szczególnie brudzić wiec nie rozumiem tego zdjęcia zwłaszcza że po wymianie nadal sie leje. Jak to juz wczesniej któś powiedział na wale była mała bruzda ale nawet jeżeli, to nowy simering powinien zalatwić sprawę.
Czy jest mozliwe aby blok był pekniety i dlatego cos sie tam leje??
Do czego jest ta śruba po lewej od góry taka na imbus 12?? Może to to puszcza, tylko musiałoby byc tam cisnienie.
Szlag mnie trafia. Dupa
Niestety konstruktorzy nie pozwolili mi na odpalenie silnika bez koła zamachowego rozrusznika i założonej skrzyni wiec nic dalej nie wiem.
Stary simering nie wyglądał najgorzej. Leje sie nadal. Tak jakby to nie z niego sie lało.
Z aparatu zapłonowego sie nie leje bo to by była skrzynia mokra a po bloku nic nie ściaka do środka obudowy sprzęgła.
Na zamieszczonym zdjeci jest stan sprzed czyszczenia i wymiany simeringu. Nic nie widac szczególnego. Olej który sie leje jest zbyt świerzy aby jakos szczególnie brudzić wiec nie rozumiem tego zdjęcia zwłaszcza że po wymianie nadal sie leje. Jak to juz wczesniej któś powiedział na wale była mała bruzda ale nawet jeżeli, to nowy simering powinien zalatwić sprawę.
Czy jest mozliwe aby blok był pekniety i dlatego cos sie tam leje??
Do czego jest ta śruba po lewej od góry taka na imbus 12?? Może to to puszcza, tylko musiałoby byc tam cisnienie.
Szlag mnie trafia. Dupa