Lew gaśnie przy dodaniu gazu!!

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

Orfister pisze:Oj sie nie złość...nie każdy wszytsko wie od razu, a ja wczoraj miałem zły dzień... :mrgreen:
Tak więc przepraszam ...
A co ztaem jest przyczyną takiego stanu rzeczy ? :?:
peace :wink:
nie wiem sam mam przygody z benzyna i po wymianie praktycznie wszystkiego mam podobny stosunek do nich co ty 8)
wilkinson pisze:hejo...od tego trzeba zacząć rzecz...jakie zasilanie ma ten motor 1,4 gt, gażnik, mono-wtrysk bosch czy magneti, a może dodatkowo inst. lpg?

jak będą znane konkrety to może nie będziemy domyślać się czy 1,4 ma przepływomierze, bo po cudach-modyfikacjach może mieć nawet turbo 8)
w 205 przy silniku 1,4 nie stosowano przeplywomierza, lecz kiedys pewien uzytkownik robil obrone czestochowy o to ze wtrysk mono-jetronic jednak posiada go,
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Ja u siebie zauważyłem jeszcze jeden objaw....Że generalnie się ta sytuacja poprawia...jak go kuopiłem było gorzej..nie znaczy to jednak, ze jest idealnie..
Nie ma się zaś w 15 letnim aucie co spodziewać ideału...
Po drugie, wcześniej, jak go uruchamiałem po nocy, to obroty wskakiwały tak na max do 1500...w takimm przypadku właśnie miało miejsce to "szarpanie"..
Teraz juz od jakiegoś tygodnia, po uruchomieniu silnika po nocy, obroty ( bez udziału prawej nogi :mrgreen: ) wskakują na 2000, za chwilke spadają do 1500...1400 i jest o niebo lepiej w kwestii szarpania...
tak wiec ja temat olewam, bo jakoś strasznie ine jest, ale chcac sie czepiać Lewka..to mógłby se odpuścić to szrpanie... :lol:
Kubek

Post autor: Kubek »

Witam!!!

Po wielu bojach z Lwem w końcu się udało!

Przyczyna leżała w aparacie zapłonowym jak wymieniłem go na drugi to jak ręką odjął
Chodzi na pełnych obrotach i już nie gaśnie!! :lol: :lol:
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

a modul i przyspieszacz podcisnieniowy zostal ten sam ? czy tez wymieniales?
Kubek

Post autor: Kubek »

moduł mam poza aparatem na 6 pinów więc został ten sam przyśpieszacza drugiego nie miałem więc też ten sam.
Już wcześniej jak rozebrałem stary aparat i poczyściłem to chodził dobrze ale tylko przez kilka minut, później znów to samo.
Więc kupiłem drugi aparat, założyłem i wszystko gra! Jeżdżę już 2 dni i nic się nie dzieje.
ODPOWIEDZ