Strona 1 z 1
Pigot 1.4(8zaworów) 75KM 98r
: 08 mar czw, 2007 3:01 pm
autor: extradd
Witam wszystkich pigociarzy.Zwracam się do was z zapytaniem odnośnie tego silnika.Robię uszczelkę pod głowicą i potrzebuję danych technicznych i znalazłem to
http://peugeot205.pl/index.php?modul=dane_GR i chcę się spytać o wymiary luzów zaworów oraz monentu dokręcania głowicy, jeszcze pozostaje kwestia dokręcenia kolektora dolotowego z plastyku.Czy mogę śmiało korzystać z tego opisu technicznego?Silnik prawie identyczny.
PS.Mam Pigota Partnera.
: 08 mar czw, 2007 3:34 pm
autor: aule
Dobre pytanie. Sam bedę miał taki silnik tylko z 99r i miłoby było wiedzeć jak go regulować.

: 08 mar czw, 2007 4:59 pm
autor: extradd
aule pisze:Dobre pytanie. Sam bedę miał taki silnik tylko z 99r i miłoby było wiedzeć jak go regulować.

Hmmm tu nie ma za bardzo co regulowac, silnik jest bez awaryjny.Owszem tak jak widać czasami ma prawo umrzeć uszczelka.Czy da mi ktoś odpowiedz?
: 08 mar czw, 2007 5:40 pm
autor: moralez
: 08 mar czw, 2007 5:52 pm
autor: extradd
Tutaj prędkości nie było jak i wysokich obrotów.
: 08 mar czw, 2007 5:54 pm
autor: moralez
dlatego ja z rodzina TU juz sie zegnam

: 10 mar sob, 2007 10:38 am
autor: extradd
A jak wygląda sprawa z dociąganiem głowicy po przejechaniu 500km.Dociągać czy nie?
: 10 mar sob, 2007 10:05 pm
autor: aule
Się głowice różnią!! Założyłem dzisiaj swój kolektor dolotowy mimo ,że kanały były mniejsze. "Z baraku laku dobry kit" ze tak powiem. Teraz się rozglądam za kolektorem do 1,4 z gaźnikiem.
: 10 mar sob, 2007 11:58 pm
autor: extradd
Hmm ja mam plastykowy kolektor.Głowica założona i pigot chodzi jak zegarek, zawory ustawiłem na 0.15-0.30 i jest cisza.Muszę tylko wydymić pozostałość płynu chłodniczego z wydechu jaki tam się nagromadził podczas usterki, dymi jak parowuz.
PS.To jak z tym dociąganiem głowicy?Robić czy nie?
: 11 mar ndz, 2007 11:04 am
autor: aule
Pomyliły mi się tematy. Sorki
