Strona 1 z 1

: 11 mar ndz, 2007 11:30 pm
autor: aule
Witam

Opcja szukaj wykorzystana. Z racji tego, że mam pewnego rodzaju Hand Made nie podeszły odpowiedzi.

Przełożyłem silnik 1,4 . Z racji posiadania instalacji gazowej pozostawiłem swój kolektor dodlotowy z 1,1 by zostawić gaźnik i pozostałe graty od gazu. Tutaj jest problem bo w kolektorze sa nieco mniejsze kanały niż w głowicy.

Dalej założyłem stary (z 1,1) aparat zapłonowy, i kont wyprzedzenia zapłony jest ustawiony na chybił trafił w stosunku jak był zaznaczony w 1,1.

Świece mam jakieś Boch. Kable też stare i cewka z 1,1.

Podczas pierwszej jazdy po pewnym momencie zaczął na 3 i na 4 przerywać przy mocniej wciśniętym pedale gazu. Objawy jak w momencie jak siadała mi kiedyś cewka tylko wtedy nie dało się wogule jechać a tu idzie tylko skacząć. Jest tak zarówno na benzynie jak i na gazie. Dodatkowo na benzynie ma chwilowe problemy z pozbieraniem się na 1 ale jak już się przestaje ksztusić do ciagnie ładnie, do momentu przerywania o którym pisałem wyżej.

Czy:Wymienic świece, Kopułka z palcem, Czy poprostu regulacja konta i mieszanki??

POMOCY

Dodano po 12 godzinach 1 minutach:

Wymiana świec Pomogła. :)

: 22 mar czw, 2007 12:56 am
autor: pogy
Nie wiem jak Ci pomóc ale wiem że świece boscha nie są najlepsze dla gazu.a mianowicie wypalaja im sie elektrody od wysokiej temperatury i czasami możesz sie rozczarować jak je wykręcisz.ale to sa tylko te które sa produkowane przez włoską fabryke i maja małe odstępy miedzy elektrodą a masą-takie typowe dla gazu.jak masz te polskie za 7 zł to napewno beda lepsze od tych za 18 boscha.