Strona 1 z 3
tu3 100KM, czy to się może udać?
: 22 kwie ndz, 2007 12:37 am
autor: woocash
witam...
mam groźnego plana
tak się przymierzam do remontu silnika (bo ma być cacy, nie żeby palił na siwo czy coś
i się zastanawiam... nad usprawnieniem tego (w końcu kawałek kasy pójdzie, chciałbym czuć efekty...)
zastanwiałem się nad wrzuceniem tu24.. ale po pierwsze, nieosiągalny, po drugie zaje... ście drogi jak już.
znalazłem taką opcję... silnik z AX GTI - tu3 na wielowtrysku (Bosch Motronik M 3.1)
ma toto te 94-100 KM, i nie pali jak smok... do tego nie ma max momentu przy 5000 jak tu24

a ma to być też furka do miasta...
jak myślicie.. może ten plan wypalić? wiem, że to nie takie ambitne jak mi16

ale zawsze

: 22 kwie ndz, 2007 1:05 am
autor: Orfister
Czyżbys był w komitywie z Krzychem ? a jesli nie, to koniecznie sie znim skontaktuj...wiem co mowie...
Dodano po 33 sekundach:
To co mowisz jest w zasięgu ręki...

: 22 kwie ndz, 2007 10:38 am
autor: stef
Niezly pomysl! Bardzo dobry silnik. Moj znajomy przygotowywal wlasnie takiego AX do 1/4 - ale ztcw to tez nie taki latwy do dostania?
: 22 kwie ndz, 2007 10:50 am
autor: woocash
hmm... zapytałem dzisiaj kolesia, który sprzedaje ax gti z uszkodzonym silnikiem, co jest z inm nie tak.... no i okazało się, żę
"kobrowód wyszedł bokiem"
także moc jest, ale wytrzymałość chyba nie ta
będę kombinował dalej...
jeśli dół jest ten sam... to złożę mój na nowych częściach, a może głowica będzie dobra z tamtego... (jeśli zawory nie dostały w dupe czy coś..)
: 22 kwie ndz, 2007 11:44 am
autor: stef
No ciekawe jakie sa roznice miedzy tymi silnikami? Glowica na pewno jest ok nawet jezeli zawor dostal w dupe - to wymienisz i bedzie ok! Kombinuj kombinuj bo takie kombinacje zawsze nalezy chwalic:)
: 22 kwie ndz, 2007 12:18 pm
autor: kubas
a moze silnik caly z 106 xsi tam jest 100 km

i to tez jest tu takze duzo zmian by nie bylo pewnie

: 22 kwie ndz, 2007 9:24 pm
autor: MistrzuGT
Witam

Ja tez mam w planach wzmocnienie troszke TU3M... a dokladniej chce dorzucic do niego podwojny dwugardzielowy gaznik webera z 1,3 rallye...
Jak myslicie, jakie sa szanse na powodznie mojego projektu?? (zaznaczam,ze udalo mi sie zdobyc juz taki gaznik z kolektorem)

: 22 kwie ndz, 2007 10:13 pm
autor: Banita
jak najbardziej, ale niewiele ci to da poza zwiekszeniem spalania
: 22 kwie ndz, 2007 10:22 pm
autor: CykCyrykCyk
Wrzuci gaz i bedzie ok ;P
: 22 kwie ndz, 2007 11:29 pm
autor: MistrzuGT
gaz juz jest, ale generalnie tez chodzi o to,zeby szedl dobrze w pelnym zakresie obrotow, anie tak jak teraz do max 4tys. bo mam gaznik z 1,1

: 23 kwie pn, 2007 12:39 am
autor: samer
woocash pisze: no i okazało się, żę
"kobrowód wyszedł bokiem"
także moc jest, ale wytrzymałość chyba nie ta
Dlatego TU24/K są w cenie

Silniki naprawde wytrzymale i bardzo precyzyjnie wykonane.
: 23 kwie pn, 2007 12:42 am
autor: Orfister
Siła i moc tkwi w głowicy i dolocie..porządna polerka dolotu oraz zespołu przepustnicy i głowica od wspomnianego Ax'a - byłby niezły ogień....

: 23 kwie pn, 2007 1:46 am
autor: moralez
fajnie fajnie tylko silnik TU slabo znosci tyranie predkoscia 160 km/h przez dystans 100 km i rozgrzanie oleju do temp powyzej 100
: 23 kwie pn, 2007 7:28 am
autor: Orfister
A gdzie w Polsce przepisy pozwalają na taką jazdę ???
Wogólę to co obserwuję, nie tu na forum, ale ogólnie tendencje w motoryzacji, zadziwia mnie...
ciąły pęd za..wiecej mocy, więcej speeda, wiecej przyspieszenia...tylko po co ..gdzie to wykorzystac? Na naszych dziurawych drogach, które za pare lat będa naszpikowane fotoradarami ..???
Sooorki za OT...

: 23 kwie pn, 2007 8:18 am
autor: mi
no właśnie - po co to komu?
