
Czy jest ktoś kto ma 1,1 na monowtrysku boscha??
- dominik19866
- Junior
- Posty: 244
- Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: RG cabrio + RG
- Numer Gadu-gadu: 6499027
- Lokalizacja: Inowrocław
Czy jest ktoś kto ma 1,1 na monowtrysku boscha??
Mam mały problem brak iskry na świecach czy to cewka? podłączona do niej brazowa kostka ma napięcie tylko na jednym wyjściu czy tak powinno być? Wie ktos jaką powinna miec oporność? 

-
- Nowicjusz
- Posty: 76
- Rejestracja: 07 cze śr, 2006 2:50 pm
- Posiadany PUG: obecnie żaden (kiedyś Look 1,1 3d)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Jędrzejów
dominik, pisałeś w innym temacie, że masz tam silnik z 95 roku z pomieszanym osprzętem??? magneti-bosch??
na początek ustal czy wszystko jest z jednego kompletu
czy jest to instalacja nowego typu z cewką elektroniczną bezrozdzielaczową czy tradycyjny układ z cewką i aparatem zapłonowym z rozdzielaczem?
brak iskry całkowity i nagły w instalacji boscha często jest spowodowany "padnięciem" modułu zapłonowego, który w tym układzie jest przykręcany do aparatu zapłonowego
koszt modułu około 100 zł, ale można wcześniej sprawdzić cewkę w "normalnie" wyposażonym warsztacie elektrycznym powinni mieć takie proste urządzenie testujące cewki (prąd wzbudzenia, przebicia itd)
na początek ustal czy wszystko jest z jednego kompletu
czy jest to instalacja nowego typu z cewką elektroniczną bezrozdzielaczową czy tradycyjny układ z cewką i aparatem zapłonowym z rozdzielaczem?
brak iskry całkowity i nagły w instalacji boscha często jest spowodowany "padnięciem" modułu zapłonowego, który w tym układzie jest przykręcany do aparatu zapłonowego
koszt modułu około 100 zł, ale można wcześniej sprawdzić cewkę w "normalnie" wyposażonym warsztacie elektrycznym powinni mieć takie proste urządzenie testujące cewki (prąd wzbudzenia, przebicia itd)

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.....
- dominik19866
- Junior
- Posty: 244
- Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: RG cabrio + RG
- Numer Gadu-gadu: 6499027
- Lokalizacja: Inowrocław
No i troche udało sie zrobić
cała elektryka przy silniku była Magneti Marelli (niemogłem nic dostać więc wywaliłem wszystko i pozakładałem Boscha) wszystko juz jest Bosch komputer i instalacja założyłem zwykły aparat rozdzielaczowy z cewką. Zrobiłem porządek z instalacją że jest konkretna iskra dowiedziałem sie jak mnie zwaliło z nóg
Gdzie na tej kostce jakie napięcie to juz niepamietam poprawiałem wszystko aż od stacyjki i jest OK
Próba odpalenia skończyła sie niepowodzeniem mam wrazenie ze kilka razy zatrybił ale na otwartych zaworach
??
Wałek blokuje sie we właściwej pozycji śrubą w kole wałka a wał korbowy?
Czy jest mozliwe że źle założyłem aparat z rozdzielaczem? na wałek rozrządu czy to wchodzi tylko w jeden sposób? bo Jesli da sie tak i tak to może mam odwrócony palec rozdzielacza o 180 stopni?


Próba odpalenia skończyła sie niepowodzeniem mam wrazenie ze kilka razy zatrybił ale na otwartych zaworach

Wałek blokuje sie we właściwej pozycji śrubą w kole wałka a wał korbowy?
Czy jest mozliwe że źle założyłem aparat z rozdzielaczem? na wałek rozrządu czy to wchodzi tylko w jeden sposób? bo Jesli da sie tak i tak to może mam odwrócony palec rozdzielacza o 180 stopni?
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
nie powinno sie dać źle założyć aparatu chociaż Polak potrafi
może po prostu źle ustawiony

może po prostu źle ustawiony

Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207

http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- dominik19866
- Junior
- Posty: 244
- Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: RG cabrio + RG
- Numer Gadu-gadu: 6499027
- Lokalizacja: Inowrocław
Zdobyłem książke
i tak aparat mozna założyć tylko dobrze
(więc polak nie potrafi
) dziś grzebie dalej ustawie kąt wyprzedzenia zapłonu może ożyje co do kabli żebym przynajmniej znał ich prawidłową kolejność
tam niema żadnych oznaczeń w książce też ani słowa podłączyłem tak jak w Juniorku 1,1 kumpla cały zapłon jest takisam więc chyba dobrze??




- dominik19866
- Junior
- Posty: 244
- Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: RG cabrio + RG
- Numer Gadu-gadu: 6499027
- Lokalizacja: Inowrocław
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
coś musi być ie teges
czuć bene z wydechu czy nie,jak iskra w odpowiedniej chwili na właściwym cylindrze to musi odpalić chyba że paliwa brak,wstrzyknij do dolotu troche sie okaże
jak to we wtryskach padnie czujnik i nie odpali za chiny

czuć bene z wydechu czy nie,jak iskra w odpowiedniej chwili na właściwym cylindrze to musi odpalić chyba że paliwa brak,wstrzyknij do dolotu troche sie okaże
jak to we wtryskach padnie czujnik i nie odpali za chiny

Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207

http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- dominik19866
- Junior
- Posty: 244
- Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: RG cabrio + RG
- Numer Gadu-gadu: 6499027
- Lokalizacja: Inowrocław
TOMI 666 o jaki czujnik ci chodzi? Jeśli połozenia wału to on przy wtrysku boscha nie jest używany. Co do paliwa podaje i to konkretnie a może za dużo? Bo paliwem śmierdzi na maxa ale nawet przy strasznie słabej kompresji powinien choc ciutke zajażyć a on nic
czy inne czujniki maja wpływ na start silnika?
Gdzie powinien być podpięty wężyk od tego siłownika podciśnieniowego przy aparacie zapłonowym?

czy inne czujniki maja wpływ na start silnika?
Gdzie powinien być podpięty wężyk od tego siłownika podciśnieniowego przy aparacie zapłonowym?
- dominik19866
- Junior
- Posty: 244
- Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: RG cabrio + RG
- Numer Gadu-gadu: 6499027
- Lokalizacja: Inowrocław








- dominik19866
- Junior
- Posty: 244
- Rejestracja: 31 maja czw, 2007 2:48 pm
- Posiadany PUG: RG cabrio + RG
- Numer Gadu-gadu: 6499027
- Lokalizacja: Inowrocław