KONTROLKA ECU. Przejmowac się czy nie za bardzo?
: 31 paź śr, 2007 10:21 am
Witam. Jestem peżociarzem od niedawna. Zauważyłem że po nagrzaniu się silnika w trakcie jazdy świeci mi się stale kontrolka ECU. Jak zapalam dobrze nagrzany silnik, kontrolka się świeci, tzn. po zapłonie przez chwilę gaśnie, a potem już świeci wesoło non stop. Jak zapalam na zimno - po zapłonie gaśnie i tak pozostaje w trakcie jazdy na ssaniu. Co to może oznaczać i czy już mam się martwić ? 
Dodam jeszcze, że jest róznica w obrotach biegu jałowego - kiedy się nie świeci kontrolka, ale silnik jest nagrzany obroty są stabilne , kiedy silnik pracuje na jałowym, jest nagrzany ale świeci się ECU - silnik ma niższe obroty i tendencję do lekkiego falowania obrotów.

Dodam jeszcze, że jest róznica w obrotach biegu jałowego - kiedy się nie świeci kontrolka, ale silnik jest nagrzany obroty są stabilne , kiedy silnik pracuje na jałowym, jest nagrzany ale świeci się ECU - silnik ma niższe obroty i tendencję do lekkiego falowania obrotów.