Strona 1 z 1

Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

: 31 paź śr, 2007 5:12 pm
autor: lojek
Witam

Następujące problemy:

1. Po odpaleniu(jezeli wogole odpali) silnik chodzi nierówno, po dodaniu gazu - gaśnie, praktycznie nie chce jechać (10km/h max), podczas odpalania ( kręcenia ) potrafi się ,,zakrztusić'' i jakby zblokować po czym wypuścić dym spod dolotu powietrza do gaźnika.

2. Kiedy silnik sie nagrzeje nie włącza się wentylator chłodnicy.

Czekam na fachowe odpowiedzi. Z góry dziękuje!

Pozdrawiam

Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

: 31 paź śr, 2007 5:41 pm
autor: moralez
1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik 8)
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik

Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

: 31 paź śr, 2007 10:49 pm
autor: lojek
moralez pisze:1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik 8)
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik

Dzieki z odpowiedz.

Objawy pojawiały sie stopniowo.... zaczęło się od dziwnego przerywania podczas jazdy... jakby samochod czasem nie reagował na gaz tylko pulsacyjnie przyspieszał.... pomyslalem ze to pompa więc ją wymienilem... problem byl nada;... wymieniłem więc kable i kopułke... wtedy problem sie spotengował... przy czym z pewnoscią nie pomyliłem kolejności kabli.... jestem tego pewien...

Czy zapłon mógł sie przestawić samoistnie??

Czy moze to byc spowodowane kopułką która była wykecona z silnika 1,4? Kopułka wygląda na identyczną...

A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??

Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

: 31 paź śr, 2007 11:34 pm
autor: spricik

A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
Zalezy skad jestes..ale takie rzeczy to dostaniesz w sklepie i nie sa drogie.
W krakowie dałem za czujnik cos 25zł...według mnie przy takich kwotach nie opłaca sie wkładać uzywek.

Najwazniejsze sprawdź wentilator..bo niestety to juz bywa drogie.

Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

: 01 lis czw, 2007 12:57 am
autor: moralez
lojek pisze:
moralez pisze:1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik 8)
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik

Dzieki z odpowiedz.

Objawy pojawiały sie stopniowo.... zaczęło się od dziwnego przerywania podczas jazdy... jakby samochod czasem nie reagował na gaz tylko pulsacyjnie przyspieszał.... pomyslalem ze to pompa więc ją wymienilem... problem byl nada;... wymieniłem więc kable i kopułke... wtedy problem sie spotengował... przy czym z pewnoscią nie pomyliłem kolejności kabli.... jestem tego pewien...

Czy zapłon mógł sie przestawić samoistnie??

Czy moze to byc spowodowane kopułką która była wykecona z silnika 1,4? Kopułka wygląda na identyczną...

A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
sam z siebie by sie nie przestawil, ale z tego co piszesz to wyglada na to ze wina jest po stronie ukladu zaplonowego

co do czujnika i przekaznika to czujnik jest wkrecony w chlodnice z boku pod wezem ktorym wchodzi woda z silnika
a przekaznik moze byc na chlodnicy a moze byc na karoserii( ma ksztalt walca i ma metalowa obudowe)

Re: Liczne problemy z 1.1 85' *gaźnik

: 01 lis czw, 2007 4:06 pm
autor: lojek
moralez pisze:
lojek pisze:
moralez pisze:1 te objawy to pojawily sie jakos w czasie eksploatacji ?czy po jakims remoncie bo mi to troche wyglada na zla kolejnosc zaplonu
2 albo padl wentylator, albo albo czujnik, albo przekaznik 8)
zacznij od sprawdzenia wentylatora na krotko, potem sprawdz czujnik

Dzieki z odpowiedz.

Objawy pojawiały sie stopniowo.... zaczęło się od dziwnego przerywania podczas jazdy... jakby samochod czasem nie reagował na gaz tylko pulsacyjnie przyspieszał.... pomyslalem ze to pompa więc ją wymienilem... problem byl nada;... wymieniłem więc kable i kopułke... wtedy problem sie spotengował... przy czym z pewnoscią nie pomyliłem kolejności kabli.... jestem tego pewien...

Czy zapłon mógł sie przestawić samoistnie??

Czy moze to byc spowodowane kopułką która była wykecona z silnika 1,4? Kopułka wygląda na identyczną...

A gdzie moge znalezc przekaźnik i czujnik??
sam z siebie by sie nie przestawil, ale z tego co piszesz to wyglada na to ze wina jest po stronie ukladu zaplonowego

co do czujnika i przekaznika to czujnik jest wkrecony w chlodnice z boku pod wezem ktorym wchodzi woda z silnika
a przekaznik moze byc na chlodnicy a moze byc na karoserii( ma ksztalt walca i ma metalowa obudowe)
ok. Sprawdze wentylator i przekaźnik po swietach i dam znać. Co do zapłonu to zajrzy do niego moj kolega ktory troche bardziej sie na tym zna.

Dziekuje za odpowiedzi!