Strona 1 z 1
1.1 + 1.4 = dobre 1.4 - czy tak da radę?
: 04 gru wt, 2007 10:52 pm
autor: arekgr
Witam!
Wiem wiem, o swapach jest bardzo duzo informacji, a ja chciałbym się upewnić, czy do silnika 1.4 TU3S będzie pasował alternator od 1.1 TU1? I czy skrzynia z którą pracował TU1 "przyjmie" tego TU3S? I czy rozrusznik TU1 da radę temu TU3S?
Wg tego co mi wiadomo, wszystkie odpowiedzi to pewnie "tak"... Mimo to wolę się upewnić, żeby później nie płakać
TU3S ma pompę paliwa jak TU1 przy silniku, czy w baku?
I jeszcze pytanko na dokładkę: TU3S był na pojedyńczym, czy podwójnym gaźniku?
Re: 1.1 + 1.4 = dobre 1.4 - czy tak da radę?
: 04 gru wt, 2007 11:40 pm
autor: moralez
alternator i skrzynia... tak
co do pompy to zalezy czy masz TU1 na wtrysku czy gazniku

Re: 1.1 + 1.4 = dobre 1.4 - czy tak da radę?
: 05 gru śr, 2007 12:02 am
autor: arekgr
Heh, pisałem, że TU1 bez "M"

Czyli gaźnik. TU3S też ma przy silniku? Jeżeli to zostanie potwierdzone to spoko
A co z rozrusznikiem?
A co to za diabelstwo po lewej od gaźnika z tymi rurkami?
Re: 1.1 + 1.4 = dobre 1.4 - czy tak da radę?
: 05 gru śr, 2007 12:13 am
autor: moralez
skoro skrzynia pasuje to i rozrusznik
tu3S raczej ma pompe przy silniku
to ustrojstwo to recyrkulacja spalin
faktycznie gaznikowy 1,1 nie ma literki

Re: 1.1 + 1.4 = dobre 1.4 - czy tak da radę?
: 05 gru śr, 2007 6:59 pm
autor: MistrzuGT
...na pojedynczym dwugardzielowym solexie
Re: 1.1 + 1.4 = dobre 1.4 - czy tak da radę?
: 09 gru ndz, 2007 12:52 am
autor: arekgr
No i się pochwalę

Dziś w 18godzin, od 5 rano dałem radę pojechać po silnik 200km, przywieźć i zrobić swapa

Nie ma to jak determinacja
Silniczek działa baaaaardzo przyjemnie, zmieniony olej, filtry. Paseczek zmienię po następnej wypłacie...
No ale zawsze jest jakieś ale... Coś to trochę za słabe. Fakt, jakoś się zbiera, ale nie czuję przyrostu w porównaniu z 1.1. Fakt, mam gaźnik z 1.1 (Solexa). Czuję, że jest zasyfiony na maxa, no a poza tym trzeba mu dolota zrobić.
Czym najlepiej czyścić gaźnik?
Re: 1.1 + 1.4 = dobre 1.4 - czy tak da radę?
: 09 gru ndz, 2007 5:33 pm
autor: MistrzuGT
zmien gaznik na oryginalny z tego silnika,czyli dwugardzielowy solex, to bedzie wtyedy roznica.
Gaznik z 1,1 jest za slaby- wiem,bo sam wczesniej jezdzilem na takim configu
Pozdro
Re: 1.1 + 1.4 = dobre 1.4 - czy tak da radę?
: 09 gru ndz, 2007 6:28 pm
autor: arekgr
Okazuje się, że gość nawet nie wiedział co mi sprzedaje... Zamiast 1.4 mam prawdopodobnie 1.1

No ale, dałem za niego 250zł, cieszę się że Pug w ogóle jeździ
Chyba jedyną metodą na sprawdzenie będzie zmierzenie wysokości bloku. Na pasku rozrządu już wiele nie widać, a tabliczki na silniku - jest jedna zamiast dwóch, a na dodatek ta samotna tabliczka wygląda "podejrzanie", jakoś tak jakby kiedyś była na innym silniku...
Osprzęt w TU1M i TU3M był taki sam? TU1M ma też wejście na taką małą, dwuwsówkową kostkę?
I jeszcze pytanie: czy po przekręceniu zapłonu powinna świecić się kontrolka "STOP" i temp cieczy?