Ratunku Peugeot mi sie grzeje!!!!!!!!
Ratunku Peugeot mi sie grzeje!!!!!!!!
Witam od ostaniej wycieczki do Katowic odemnie jakies 30 km zaczol mi sie grzac peugeot nie wlancza mi sie dmuchawa od czego to moze byc. Ktos mi mowil przekaznik czy termostat i w dodatku temperatura (wskaznik od temp) latam mi zawsze jak chce auto bylo wylonczone a wskazuje 90 stopni. Prosze o napisanie domyslnej przyczyny i sposob jej naprawienia z gory serdecznie dziekuje
-
- Junior
- Posty: 409
- Rejestracja: 03 wrz pn, 2007 6:15 pm
- Posiadany PUG: :( ni mo :(
- Numer Gadu-gadu: 2667907
Re: Ratunku Peugeot mi sie grzeje!!!!!!!!
zepnij na krótko dmuchawe to zobaczymy czy wogole działa 
Sam niedawno miałem jaja z tym , pomogła wymiana bezpiecznika- spalonego

Sam niedawno miałem jaja z tym , pomogła wymiana bezpiecznika- spalonego

-
- Uzalezniony
- Posty: 505
- Rejestracja: 24 paź pn, 2005 9:13 pm
- Posiadany PUG: 1,8D 92r
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Ratunku Peugeot mi sie grzeje!!!!!!!!
Dziwnie macie w tych benzynkach. Od samego niedziałającego wentylatora i to zimą się zagrzewa ? Może zapowietrzony lub za mało płynu albo termostat nawala ?
Nie wiem, ale w dieslu to jeszcze nie słyszałem aby kiedyś wentylator mi się włączył (działa wszystko) a już na pewno w taka pogodę gdy na dworze max 5stC. Nigdy sie nie zagrzał.
Nie wiem, ale w dieslu to jeszcze nie słyszałem aby kiedyś wentylator mi się włączył (działa wszystko) a już na pewno w taka pogodę gdy na dworze max 5stC. Nigdy sie nie zagrzał.
-
- Junior
- Posty: 409
- Rejestracja: 03 wrz pn, 2007 6:15 pm
- Posiadany PUG: :( ni mo :(
- Numer Gadu-gadu: 2667907
Re: Ratunku Peugeot mi sie grzeje!!!!!!!!
spoko mnie tez sie nie wlacza - dochodzi do prawie 80 stopni i tyle. Tylko ze jak mialem zepsute to sie wentylator włączał jak auto ostygło i to dopiero było dziwne 

Re: Ratunku Peugeot mi sie grzeje!!!!!!!!
No spoko popatrze kumpel mówil mi zebym sprawdzil pompke paliwa, termostat i czujnik wiec popacze co tam jest grane:)
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: Ratunku Peugeot mi sie grzeje!!!!!!!!
kumpel mówil mi zebym sprawdzil pompke paliwa
no tak to napewno pompka paliwa



Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207

http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
Re: Ratunku Peugeot mi sie grzeje!!!!!!!!
Sorki chodzilo mi o pompke wodyTO-MI pisze:kumpel mówil mi zebym sprawdzil pompke paliwa
no tak to napewno pompka paliwa![]()
![]()
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: Ratunku Peugeot mi sie grzeje!!!!!!!!
Dziwnie macie w tych benzynkach
dziwny jest ten świat

a życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem

rysiek155
sprawdz czy jak sie silnik zagrzeje to czy chłodnica jest ciepła a tak na początek to zobacz czy płyn masz

Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..? 
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207

http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Ratunku Peugeot mi sie grzeje!!!!!!!!
Rysiek 155-pisz precyzyjnie bo w zasadzie to trzeba się domyślać o co chodzi.
Włączyła się sygnalizacja czy wysoka temperatura na wskaźniku ???
1. Wskaźnik temperatury wskazuje temperaturę w termostacie a sygnalizator temperatury znajduje się obok, lecz w bloku silnika i posiada wyższy próg zadziałania ok. 115 st. C.
Wskazanie w granicy 90 - 100 st.C to normalna praca silnika.Wentylator chłodnicy załącza się w granicy 84 - 88 st.C lecz termostat umieszczony jest w 1/5 wysokości od góry chłodnicy.Ciecz wypływająca z termostatu silnika nim dotrze do chłodnicy i czujnika wentylatora ulega ochłodzeniu i dodatkowe chłodzenie nie musi się załączyć jeżeli pojazd jest w ruchu.W korkach kiedy prędkość waha się od 0 do 10 km./godz. wentylator się powinien załączyć.Brak jego pracy to:
1. Przepalony bezpiecznik
2. Uszkodzony termostat wentylatora
3. Zatarty wirnik wentylatora
4. Zapowietrzony układ chłodzenia lub niski poziom cieczy.
Wskaźnik temperatury po nagrzaniu i wyłączeniu silnika zostaje na 70 st.C
Jeżeli wskazanie jest wyższe np. 80 st.C to należy sprawdzić wskaźnik ( wymontować i oczyścić czopy ustroju pomiarowego -Naoliwić i sprawdzić czy nie obciera wskazówka, ewentualnie podgiąć.
Włączyła się sygnalizacja czy wysoka temperatura na wskaźniku ???
1. Wskaźnik temperatury wskazuje temperaturę w termostacie a sygnalizator temperatury znajduje się obok, lecz w bloku silnika i posiada wyższy próg zadziałania ok. 115 st. C.
Wskazanie w granicy 90 - 100 st.C to normalna praca silnika.Wentylator chłodnicy załącza się w granicy 84 - 88 st.C lecz termostat umieszczony jest w 1/5 wysokości od góry chłodnicy.Ciecz wypływająca z termostatu silnika nim dotrze do chłodnicy i czujnika wentylatora ulega ochłodzeniu i dodatkowe chłodzenie nie musi się załączyć jeżeli pojazd jest w ruchu.W korkach kiedy prędkość waha się od 0 do 10 km./godz. wentylator się powinien załączyć.Brak jego pracy to:
1. Przepalony bezpiecznik
2. Uszkodzony termostat wentylatora
3. Zatarty wirnik wentylatora
4. Zapowietrzony układ chłodzenia lub niski poziom cieczy.
Wskaźnik temperatury po nagrzaniu i wyłączeniu silnika zostaje na 70 st.C
Jeżeli wskazanie jest wyższe np. 80 st.C to należy sprawdzić wskaźnik ( wymontować i oczyścić czopy ustroju pomiarowego -Naoliwić i sprawdzić czy nie obciera wskazówka, ewentualnie podgiąć.