Witam wszystkich.Zakupilem 205 rolland garros rocznik 92 .Niestety silnik pali bardzo duzo jak sie rozgrzewa i jak jest mokro kiedy sie nagrzeje spalanie nieco spada.Posprawdzalem podstawowe sprawy filtry swiece przewody zasadniczo nie wiem o co chodzi z ta bryczka bede na kompie jesczcze ale chcialbym przelozyc silnik 1,4 na gazniku bardzo podobnie wygladaja od citroena w Peugocie poprzednim ma straszny wygar i jest chyba nie popsuty z tym ze tamten peugeot mial 4 biegi... Jesli ktos z was forumowiczów ma wiedze by stwierdzic ze taka zamiana jest mozliwa prosze o info.
[silnik pali bardzo duzo jak sie rozgrzewa i jak jest mokro kiedy sie nagrzeje spalanie nieco spada.
Tzn spalanie tak ze 20 l czy jak? A z drugiej strony jak to stwierdziłeś pokazuje Ci chwilowe spalanie? Co do większego spalania na zimnym silniku to normalne we wszystkich samochodach.
Co do swapa to nie wiem czy jest sens zamieniać wtrysk na gaźnik no chyba ze silnik z rally na dwóch gaźnikach
no pali ze 20 i sie zatanawiam czy zamiast brandzlowac sie z szukaniem defektow bo chyba takie spalanie powoduje ich kilka wymienic poprostu silniczek tylko czy mozna...
Nie wiem dokladnie czy 20 .Pluje z rury czasem wacha i sie zalal ostatnio.Nie wiem co to moze byc.Jak go odpalam to obroty czasem nawet sie wkrecaja do 3500 (dlatego wole juz jechac niz stac na tych obrotach) Wiecie od czego az tak strasznie sie wkreca co moze byc bezposrednia przyczyna? czy to moze krokowy(raz zalalem za 20 to przejechalem 23 km i stanal dokladnie zobaczylem ile pali...)Jak sie juz nagrzeje to jest ok (spalanie spada) tylko silnik szarpie jak trzymam rwone obroty.Dlatego mysle o przekladce.CHyba ze cos podpowiecie.