Strona 1 z 1

Remont silnika

: 30 mar ndz, 2008 10:36 pm
autor: Picazzo
Witam.
Moje pytanie dotyczy pełnego remontu silnika. Zastanawiam sie czy warto i co warto robic. Kupujac nastepnego puga bylem juz przekonany o tym ze zamierzam z tym autkiem zwiazac sie na dluzszy czas :D W planach wiele rzeczy typu dach, malowanie z lekkim prostowaniem bo niestety okazal sie lekko bity przodem. Zrobiony juz remont prawie calego przedniego zawieszenia. Jako ze tania rzecza okazalo sie robienie wnetrza jest juz przwie jak w GTi kompletnie (lacznie z zegarkiem i schowkiem na monety :D ).
Oczywistymi sa dla mnie rzeczy typu filtry czy rozrzad, ale pytam o kolejne... Bedzie do wymiany uszczelka pod glowica czyli silnik rozbebeszony i tu pytam co robicz czego nie wartto, np. pierscienie, doloty itd...

Tu prosze o opinie was :)
Oczywiscie interesuje mnie orientacyjny koszt takiego remontu.

Silniczek to 1.4 TU3M a przejechane ma do 200 000 km

Pozdrawiam, zapraszam do dyskusji i czekam na konstruktywne wypowiedzi :) .

Re: Remont silnika

: 31 mar pn, 2008 3:05 pm
autor: tomek
Jak pracował ładnie i nie stukał to dół bym zostawił.. jedynie wszelkie uszczelniacze.
Dłubnąć chyba warto głowicę po 200kkm, zrobić porządnie zaworki, uszczelniacze, zerknąć jak wałek..
Grube planowanie czy porting kanałów do zwykłej codziennej jazdy :N
A może jakiś TU5 od razu :wink:

Re: Remont silnika

: 31 mar pn, 2008 6:03 pm
autor: Banita
Ja jednak wymienilbym panewki na korbach, koszt niewielki, a luz znacznie przyspiesza zuzycie

Re: Remont silnika

: 31 mar pn, 2008 7:30 pm
autor: Picazzo
TU5 powiadasz... najlepiej TU5 JP4 S :D hm... a duzo jest zabawy z przystosowaniem go do 205??