Problem z odpaleniem ... jak odpali to juz nie ma problemu
: 29 kwie wt, 2008 9:38 am
Hej.
Jako wstep powiem ze pare miechow temu zalozylem KWN Sentech'a i swiece dwuelektrodowe BRISK - nie wiem co to. Tak to jest jak kumpel zamawia dla kumpla !! Silnik TU1M, pug zagazowany.
Ostatnio mam taki objaw, ze jak odpalam auto i za 1 razem nie odpali to mam problem .... za 3 albo 4 razem zalapie ale dopiero jak pomoge pedalem gazu. Wyglada tak jakby juz prawie ma odpalic ale nie ma sily sam zakrecic juz na wolne obroty.
Jak juz odpali to moge zgasic i odpali ponownie, z tym problemem odpalania to tak losowo wystepuje ale srednio 1 raz na 2 dni.
Czy to moga byc kable, swiece, a moze np. uszczelka? Wymienilame 1kkm temu olej i byl czarniutki, zero bieli - mam plyn chlodniczy jaki leja w serwisach puga - taki co sie nie wymienia. Nie ma plam i beny w zbiorniku wyrownawczym, nie ubywa plynu.
Obstawiam kable... i dzis chce sprawdzic swiece, jak zakopcone czy cos to pewnie one. Prosze o opinie.
Jako wstep powiem ze pare miechow temu zalozylem KWN Sentech'a i swiece dwuelektrodowe BRISK - nie wiem co to. Tak to jest jak kumpel zamawia dla kumpla !! Silnik TU1M, pug zagazowany.
Ostatnio mam taki objaw, ze jak odpalam auto i za 1 razem nie odpali to mam problem .... za 3 albo 4 razem zalapie ale dopiero jak pomoge pedalem gazu. Wyglada tak jakby juz prawie ma odpalic ale nie ma sily sam zakrecic juz na wolne obroty.
Jak juz odpali to moge zgasic i odpali ponownie, z tym problemem odpalania to tak losowo wystepuje ale srednio 1 raz na 2 dni.
Czy to moga byc kable, swiece, a moze np. uszczelka? Wymienilame 1kkm temu olej i byl czarniutki, zero bieli - mam plyn chlodniczy jaki leja w serwisach puga - taki co sie nie wymienia. Nie ma plam i beny w zbiorniku wyrownawczym, nie ubywa plynu.
Obstawiam kable... i dzis chce sprawdzic swiece, jak zakopcone czy cos to pewnie one. Prosze o opinie.