Strona 1 z 1

TU3jp-> TU3 kolektory dolotowe

: 07 sty śr, 2009 10:54 am
autor: kabzik
chcę kupić TU3JP (pełny wtrysk) i mam pytanko jak zdejmę kolektor od TU3JP (plastikowy) to podejdzie mi tam zwykły metalowy (taki pod gaźnik)??
co z dziurami po wtryskiwaczach? one tam wchodzą w kolektor czy w głowice?
jest możliwy taki zabieg?
ewentualnie jeśli komuś sie udało zrobić przeszczep kompletnego TU3JP i zrobienie instalki elektrycznej proszę o pomoc!

Re: TU3jp-> TU3 kolektory dolotowe

: 09 sty pt, 2009 12:36 am
autor: cejot
Hmmm... może napisz co dokładnie chcesz otrzymać jako efekt końcowy.
Chcesz do silnika na pełnym wtrysku zamontować gaźnik?
Otwory na wtryski są w głowicy.

Re: TU3jp-> TU3 kolektory dolotowe

: 09 sty pt, 2009 9:16 am
autor: kabzik
właśnie chcę założyć gaźnik do silniczka z pełnym wtryskiem i mnie interesuje czy da sie np wtryskiwacze zostawic nie uzywane w głowicy? czy jest miejsce w bloku na pompke mechaniczną paliwa i aparat zapłonowy?
takie rozwiązanie to dlatego ze do 106tki miałbym cały osprzęt a do 205 cały silnik... :)

Re: TU3jp-> TU3 kolektory dolotowe

: 09 sty pt, 2009 6:33 pm
autor: cejot
Nie wiem czy taki zabieg jest opłacalny. Według mnie to raczej nie ma sensu.
Masz problemy ze swoim 1.1?

Re: TU3jp-> TU3 kolektory dolotowe

: 09 sty pt, 2009 7:00 pm
autor: kabzik
moje 1.1 jest zajechane ogólnie, a silniczek to silniczek tylko zeby były miejsca w nim na aparat, pompe paliwa i ten kolektor zeby sie dało zapiąć i bede zadowolony :)