Strona 1 z 1
Obroty po odpaleniu na ssaniu. Silnik TU3M
: 23 lut pn, 2009 11:44 pm
autor: jozek
Jakie powinny być obroty na biegu jałowym po odpaleniu zimnego silnika? U mnie jest 2500 i wydaje mi sie że za duzo. Jak sie to reguluje.
Re: Obroty po odpaleniu na ssaniu. Silnik T3m
: 24 lut wt, 2009 1:08 am
autor: moralez
nie reguluje sie tego, wtrysk sam sobie ustala wiec trzebaby przeprowadzic jego diagnostyke.
Re: Obroty po odpaleniu na ssaniu. Silnik T3m
: 24 lut wt, 2009 1:25 am
autor: jozek
Komputer nie wykazuje błędów. Czy może w takim razie 2500 obrotów na zimnym silniku jest ok? Jak sie nagrzeje to spada do 1000.
Re: Obroty po odpaleniu na ssaniu. Silnik T3m
: 24 lut wt, 2009 1:31 am
autor: moralez
a dlugo trzyma te 2500 ?
sprawdz czujnik temperatury silnika dla komputera(etzold)
Re: Obroty po odpaleniu na ssaniu. Silnik T3m
: 24 lut wt, 2009 1:42 am
autor: levis
U mnie jest przez chwile 2500, spada do 2200 i po 10 sekundach jest 2000 i tak sie utrzymuje jakis czas.
Re: Obroty po odpaleniu na ssaniu. Silnik T3m
: 24 lut wt, 2009 1:47 am
autor: jozek
Własnie długo strasznie trzyma obroty , przez 3-4 pierwsze kilometry. No i na trasach do 4km pali 15litrów. W trasie 5 wiec cos jest nie tak.
Re: Obroty po odpaleniu na ssaniu. Silnik T3m
: 24 lut wt, 2009 3:19 am
autor: cejot
Może tak jak mówi moralez - czujnik temperatury.
Może silniczek krokowy. Ewentualnie regulacja krańcówki krokowego.
Ja bym od tego zaczął.
Re: Obroty po odpaleniu na ssaniu. Silnik T3m
: 24 lut wt, 2009 9:39 pm
autor: Banita
Powinno byc ok 1300.
Re: Obroty po odpaleniu na ssaniu. Silnik T3m
: 24 lut wt, 2009 9:48 pm
autor: jozek
Banita dzieki za konketną odpowiedz!
Re: Obroty po odpaleniu na ssaniu. Silnik TU3M
: 03 mar wt, 2009 4:38 am
autor: jozek
Zmieniłem własnie czujnik temperatury i nic się nie zmieniło, tzn. po odpaleniu jest 2500 obrotów przez kilka pierwszych kilometrów. Prosze o jakies wskazówki odnośnie regulacji krańcówki krokowego. Dodam ze z tego co własnie patrzyłem śrubka zderzakowa która opiera sie na wypustce krokowca jest skrajnie wykrecona to znaczy w takiej pozycji jakby przepustnica była maksymanie zamknieta. Poprosze o w miare proste opisanie zasady regulacji. Podsumowujac założone mam nastepujace nowe czesci: czujnik temperatury do komputera, czujnik położenia przepustnicy, sonda lambda, termostat, kable kopułka, wszystkie filtry i chyba tyle. Jeszce moge dodac ze po odpaleniu na moje oko produkuje strasznie duzo białych-jasnych spalin.