szarpie przy 2000-2500 na malym gazie
: 12 mar czw, 2009 2:49 pm
Czesc.
Zaczyna mnie to irytowac i koncza mi sie juz pomysly.
Problem wyglada tak, ze nie da sie samochodem jechac na malym gazie lub zwalniac bez calkowitego puszczenia gazu. Rzecz dzieje sie glownie w granicy 2000-2500.
Wymienione na nowe:
-sonda lambda
-czujnik temp cieczy
-kopulka i palec
-swiece Bosch
-filtry
-kable WN w dobrym stanie, wiec nie wymienialem
Dodam, ze samochod nie ma zadnego problemu z zapalaniem, czy jest cieply, czy zimny, czy na dworze -20, czy +15...
Jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy to 3 rzeczy:
-silniczek krokowy (ale czy on wlasciwie ma znaczenie przy obrotach rzedu 2000-2500, z tego co mi wiadomo, to sa problemy z utrzymaniem odpowiednich obrotow, a tego u mnie nie ma, trzyma sie w granicy 950-1000 obrotow, czasem rzadko spadnie do 800)
-czujnik polozenia przepustnicy - to wydaje mi sie prawdopodobne, ale nie wiem jak go sprawdzic i czy w ogole da sie go sprawdzic...
-UFO w aparacie zaplonowym - nie wiem czy moze miec jakiekolwiek powiazanie z szarpaniem, u mnie na 90% jest popsute...
Pomozcie, bo ja sobie jeszcze jakos z tym radze, ale jak moja druga polowka wsiadzie za kolko, to wtedy moze nie byc ciekawie...
Zaczyna mnie to irytowac i koncza mi sie juz pomysly.
Problem wyglada tak, ze nie da sie samochodem jechac na malym gazie lub zwalniac bez calkowitego puszczenia gazu. Rzecz dzieje sie glownie w granicy 2000-2500.
Wymienione na nowe:
-sonda lambda
-czujnik temp cieczy
-kopulka i palec
-swiece Bosch
-filtry
-kable WN w dobrym stanie, wiec nie wymienialem
Dodam, ze samochod nie ma zadnego problemu z zapalaniem, czy jest cieply, czy zimny, czy na dworze -20, czy +15...
Jedyne co mi jeszcze przychodzi do glowy to 3 rzeczy:
-silniczek krokowy (ale czy on wlasciwie ma znaczenie przy obrotach rzedu 2000-2500, z tego co mi wiadomo, to sa problemy z utrzymaniem odpowiednich obrotow, a tego u mnie nie ma, trzyma sie w granicy 950-1000 obrotow, czasem rzadko spadnie do 800)
-czujnik polozenia przepustnicy - to wydaje mi sie prawdopodobne, ale nie wiem jak go sprawdzic i czy w ogole da sie go sprawdzic...
-UFO w aparacie zaplonowym - nie wiem czy moze miec jakiekolwiek powiazanie z szarpaniem, u mnie na 90% jest popsute...
Pomozcie, bo ja sobie jeszcze jakos z tym radze, ale jak moja druga polowka wsiadzie za kolko, to wtedy moze nie byc ciekawie...