Strona 1 z 2

1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 21 paź śr, 2009 12:14 pm
autor: maciooo
Być może pojawił się ten temat ale widocznie jest analfabetą jeśli chodzi o wyszukiwanie.
Do tematu: jak zdobyć pewność że mój silnik to 1,4 a nie 1,1 i na odwrót? w papierach co innego blacha na silniku jeszcze co innego?

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 21 paź śr, 2009 12:33 pm
autor: dzikson
Można mierzyć wysokośc bloku - w 1.4 jest o 4cm wyższy (ale nie znam wymiarów, może wypowie się ktoś kto sprawdzał).

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 21 paź śr, 2009 12:47 pm
autor: Florek2b
jak blok 1,1 jest niższy to mogę zmierzyć bo mam taki w garażu i będziesz miał element odniesienia :D

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 21 paź śr, 2009 10:17 pm
autor: maciooo
dzieki za odpowiedzi!
florek jesli mozesz to bardzo bym cie prosil o zmierzenie tego bloku. taki cyrk z tym silnikiem ze hej! chcialem robic swapa a okaze sie ze nie ma potrzeby...

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 17 mar śr, 2010 9:43 pm
autor: maciooo
grzebiac dzisiaj przy indianie spisalem numer z bloku.
moze definitywnie ktos mi pomoze zidentyfikowac silnik w tej mojej padlinie?

HDZ PTC
10F P2B
1243597

sprawdzilem rowniez vin i wychodzi ze to 1.1 tu1... a jak by nie bylo indiana powinna miec 1.4. ktos potrafi to wytlumaczyc?

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 17 mar śr, 2010 10:11 pm
autor: mateon
Z oznaczenia silnika wychodzi na to że to jest 1.1

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 17 mar śr, 2010 10:31 pm
autor: moralez
maciooo pisze:a jak by nie bylo indiana powinna miec 1.4. ktos potrafi to wytlumaczyc?
niekoniecznie, 1,1 tez moglo byc. Przynajmniej ja taka na oczy widzialem 8)

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 17 mar śr, 2010 10:58 pm
autor: maciooo
no i wyglada na to ze to jest 1.1
vin i numery na bloku potwierdzaja ze papiery sa w porzadku
a w papierach 1.1

trudno narzekac nie bede ciesze sie ze wszystko jest juz jasne... zwlaszcza ze jego przyszlosc niepewna w moich rekach;)

dzieki za pomoc

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 17 mar śr, 2010 11:22 pm
autor: DJPreZes
Wg katalogu i 1.1 i 1.4 występowały. Co do przyszłości, to jakby co, to wiesz do kogo najpierw się odezwać - na drugą Indianę kasę znajdę ;] 8)7

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 18 mar czw, 2010 10:02 am
autor: cyborg
Zmierz przyspieszenie do 100-jak to 1,4 to cos ok 11 sek powinno ci wyjsc (10,5 katalogowo)

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 18 mar czw, 2010 3:12 pm
autor: Pluto
Albo spalanie auta ;) 1,1 mniej spali

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 18 mar czw, 2010 3:21 pm
autor: mateon
Spalaniem bym sie nie kierował bo to różnie z tym bywa

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 19 mar pt, 2010 8:41 am
autor: chaos
przyspieszenie, mój 1.4 raz zrobił 10.0 a powtarzalnie do setki licznikowej 10.5-10.7

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 19 mar pt, 2010 10:41 am
autor: maciooo
z przyspieszaniem to zaczekam az bedzie okazja zeby wypasc na autostrade.
spalanie? w miescie miedzy 6.5-7 na trasie blizej 6
jak na 1.1 to auto jest calkiem przyjemne.
twierdzilem ze jest przjemne jak myslalem ze ma 1.4 wiec teraz to juz wogole:)
zchipowane polo 1.3 88km ma na noc jesli chodzi o dynamike

Re: 1,1 a 1,4 -> jak sprawdzić

: 22 mar pn, 2010 9:21 am
autor: chaos
jeszcze z ciekawostek vmax mojego 1.1 była wyższa niż 1.4 :)

w 1.1 zamykałem budzik