Strona 1 z 1

Czy da rade zeswapowac ??

: 22 cze wt, 2010 12:19 am
autor: zales89
1.4 tu3jm na pelnym wtrysku do 205 tzn. czy beda pasowac mocowania itp ??

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 22 cze wt, 2010 12:40 am
autor: cejot
Oznaczenie chyba Ci się lekko pomieszało, a sama informacja, że na pełnym wtrysku jeszcze wiele nie mówi. :roll:
Ale tak czy siak... skoro 3.0 V6 się da to i taki się da. ;)

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 22 cze wt, 2010 1:33 am
autor: Florek2b
TU to TU mocowania będą pasować nawet pod XU mocowania będą pasować
a co do silnika to chyba chodzi ci o 1,4 z 106XSi i taki silnik ma Dervo w swojej 205-ce :mrgreen:

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 22 cze wt, 2010 6:54 am
autor: DJPreZes
chodzi o TU3JP a nie JM na 99%

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 22 cze wt, 2010 8:43 am
autor: cejot
Jeśli chodzi o TU3JP to jaki jest sens? Pomimo pełnego wtrysku nadal ma 75 koni.
Inna rozmowa jeśli chodzi o silnik z 106XSi (TU3 FJ2/Z).

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 22 cze wt, 2010 10:03 am
autor: Dervozavilus
ale za dużo już tych wersji 205 XSI...

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 22 cze wt, 2010 11:21 pm
autor: mateon
Można też przecież włożyć bez większej kombinacji silnik 1.6 z rodziny TU

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 22 cze wt, 2010 11:35 pm
autor: moralez
taa wazy to tyle co mi16 8)7

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 23 cze śr, 2010 9:39 am
autor: kubas
moralez pisze:taa wazy to tyle co mi16 8)7
Tak kompletny z całą wiązką, rozrusznikiem, alternatorem waży tyle co gołe mi16 racja :D

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 24 cze czw, 2010 10:34 pm
autor: mateon
To ile jest cięższy silnik 1.6 od 1.4 i czy były 1.6 na mono wtrysku(jak tak to jaką mocą one miały)

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 24 cze czw, 2010 10:38 pm
autor: kubas
Silnik 1,6 jest cięższy jakieś 25kg od 1,4 przez to że ma żeliwny blok a nie tak jak 1,4 aluminiowy/tulejowany. A na monowtrysku to więcej niż 90km nie miały na pewno.

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 24 cze czw, 2010 10:57 pm
autor: cejot
kubas pisze:Silnik 1,6 jest cięższy jakieś 25kg od 1,4 przez to że ma żeliwny blok a nie tak jak 1,4 aluminiowy/tulejowany. A na monowtrysku to więcej niż 90km nie miały na pewno.
Ja mam 1.4 z żeliwnym blokiem i znam ze dwa inne. ;)

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 25 cze pt, 2010 12:05 am
autor: mateon
cejot pisze:
kubas pisze:Silnik 1,6 jest cięższy jakieś 25kg od 1,4 przez to że ma żeliwny blok a nie tak jak 1,4 aluminiowy/tulejowany. A na monowtrysku to więcej niż 90km nie miały na pewno.
Ja mam 1.4 z żeliwnym blokiem i znam ze dwa inne. ;)

Też kiedyś miałem z żeliwnym blokiem :)
To będzie chyba trzeba pomyśleć o jakimś swapie w 106 :mrgreen: dobre i te 15km więcej ,głownie chodzi mi oto aby obeszło się bez rzezby w elektryce a przy pełnym wtrysku raczej trochę by było

Re: Czy da rade zeswapowac ??

: 09 paź sob, 2010 11:23 am
autor: Tiger
Jak się nieco podłącze do wątku, Obecnie mam silnik 1,4 TU3M. Czy ktos mi może powiedziec jaki silnik bez kłopotu mogę załozyc oprocz TU oczywiscie bez większych przeróbek. Zeby nie zaśmiecać tematu to o porady proszę na pw