Szarpie na benzynie, na LPG jest ok
: 25 cze pt, 2010 1:17 pm
Hej,
Po wymianie UPG okazalo sie, ze auto na paliwie nie chce jechac ...
szarpie jakby ktos ciagnal do tylu na linie ale na pelnym gazie jedzie ...
WTF ???
Kody bledu:
21 - throttle position sensor/idle
33 - MAF/throttle switch/MAP sensor
52 - lambda system control
wg innego PDFa
21 - throttle pot sensor (TPS) or TPS circuit
- throttle switch (TS), iddle contactor TS circuit
33 - air flow sensor (AFS) or AFS circuit
- MAP (manifold absolute pressure) sensor or MAP sensor circuit
52 - mixture control, supply voltage, air or exhaust leak ...
Byla odpinana kostka od krokowca, czujnika przepustnicy ... ta od przeplywu powietrza chyba nie ... o co kaman? Teraz na chlodniejszym silniku nie szarpal ... cos wyczytalem, ze przy nagrzanym silniku otwiera sie zawor powietrza dodatkowego i chyba wtedy czujnik przepustnicy jest pomijany ... moze ktos cos wiecej powiedziec?? Jak auto ostygnie to sie przejade by kuknac, czy na zimnym jest ok, jak to wystepuje tylko na goracym to wtedy to wyjdzie i bedzie wiecej info.
Dodam, ze na wlaczonym silniku napiecie zmienia sie na wyjsciu kostki od czujnika polozenia przepustnicy przy dodawaniu gazu, wiec teoret. to powinno byc ok.
Po wymianie UPG okazalo sie, ze auto na paliwie nie chce jechac ...
szarpie jakby ktos ciagnal do tylu na linie ale na pelnym gazie jedzie ...
WTF ???
Kody bledu:
21 - throttle position sensor/idle
33 - MAF/throttle switch/MAP sensor
52 - lambda system control
wg innego PDFa
21 - throttle pot sensor (TPS) or TPS circuit
- throttle switch (TS), iddle contactor TS circuit
33 - air flow sensor (AFS) or AFS circuit
- MAP (manifold absolute pressure) sensor or MAP sensor circuit
52 - mixture control, supply voltage, air or exhaust leak ...
Byla odpinana kostka od krokowca, czujnika przepustnicy ... ta od przeplywu powietrza chyba nie ... o co kaman? Teraz na chlodniejszym silniku nie szarpal ... cos wyczytalem, ze przy nagrzanym silniku otwiera sie zawor powietrza dodatkowego i chyba wtedy czujnik przepustnicy jest pomijany ... moze ktos cos wiecej powiedziec?? Jak auto ostygnie to sie przejade by kuknac, czy na zimnym jest ok, jak to wystepuje tylko na goracym to wtedy to wyjdzie i bedzie wiecej info.
Dodam, ze na wlaczonym silniku napiecie zmienia sie na wyjsciu kostki od czujnika polozenia przepustnicy przy dodawaniu gazu, wiec teoret. to powinno byc ok.