Strona 1 z 1
Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
: 30 lis wt, 2010 6:17 pm
autor: borek_wpr
Pęknięta membrana siłownika, a co za tym idzie słabe przyspieszenie oraz uszkodzony korektor ssania
zmuszają mnie do wysłania obu części celem regeneracji do zakładu naprawy pomp samochodowych w Brzegu.
Pytanie- jak wymontować siłownik sterujący kątem wyprzedzenia?
Co zaznaczyć lub na co zwrócić szczególną uwagę by zbytnio nie rozregulować układu
Mój silnik to TU9 zasilany gaźnikiem Solex PBISA 12.
Re: Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
: 30 lis wt, 2010 9:20 pm
autor: zmac
odkrecasz dwie śrubki mocujące go i zdejmujesz z bolca w wewnątrz aparatu, a zaznaczyc mozesz tylko połozenie aparatu.
Re: Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
: 01 gru śr, 2010 6:41 am
autor: borek_wpr
OK - Dzięki.
Re: Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
: 01 gru śr, 2010 12:15 pm
autor: cyborg
Dodam ze po zalozeniu zregenerowanego wypadaloby podjechac na regulacje zaplonu
Re: Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
: 01 gru śr, 2010 1:11 pm
autor: morpheusss
Dobra.. to ja mam inne pytanie. Mam 2 aparaty zapłonowe, jeden z TU3(założony) i jeden z TU1 (w szafce). Czy aparaty zapłonowe różnią się między sobą czymś jeszcze oprócz ufo?
W obydwu aparatach jest padnięte UFO i chciałem zregenerować ten z TU1 i zamienić go z tym zamontowanym na silniku TU3 (skrócenie czasu 'bez samochodu')
Re: Demontaż regulatora -siłownika kąta wyprzedzenia - UFO
: 01 gru śr, 2010 3:59 pm
autor: cyborg
Z tego co wiem to modul ma inny nr fabryczny, na obudowie aparatu tez jest z reszta fabryczny nr inny. Ja bylem dokladnie w takiej samej sytuacji i zrobilem tak ze wyjalem UFO z aparatu 1,1 i przelozylem na tydzien do mojego aparatu w samochodzie (bylo troche gomnastyki zeby go wlozyc bez wyciagania aparatu). Zaplon byl zle ustawiony ale jezdzilem tak tydzien, w tym czasie wyslalem moj z 1,4 do regeneracji i przelozylem z powrotem