Strona 1 z 2

Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 22 gru śr, 2010 3:28 pm
autor: Pluto
Czy ktoś może powiedzieć czy moduł zapłonowy z silnika 1.4 lub inny będzie pasował do 1.1? Chce się upewnić. Liczę na szybką odwiedź bo zależy mi na czasie. Pozdrawiam!

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 22 gru śr, 2010 4:51 pm
autor: mateon
Na 98% tak

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 22 gru śr, 2010 5:49 pm
autor: Pluto
Ok dzięki. A 2% na nie dlaczego?

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 22 gru śr, 2010 10:51 pm
autor: cyborg
Moduly maja inne numery fabryczne wiec sa to inne czesci. To ze mechanicznie bedzie pasowal (a bedzie) nie znaczy ze silnik bedzie na nim prawidlowo pracowal

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 22 gru śr, 2010 10:56 pm
autor: Pluto
Aha. Dzięki. Gdybym miał jakieś wątpliwości to będę pisał. Na razie dziękuje za pomoc :)

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 23 gru czw, 2010 6:59 pm
autor: cyborg
jakby cos to mam caly aparat z 1,1 na zbyciu

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 23 gru czw, 2010 7:22 pm
autor: Pluto
PW poszło

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 26 gru ndz, 2010 11:35 pm
autor: morpheusss
Moduły pasują, miesiąc jeździłem TU3 z aparatem z TU1

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 27 gru pn, 2010 9:14 am
autor: Pluto
Aha. Czyli śmiało mogę kupować. Dzięki :)

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 27 gru pn, 2010 9:19 am
autor: morpheusss
pasować pasują, podobnie jak cały wtrysk i komputer, co nie oznacza że wszystko pracuje optymalnie. Moduł zapłonowy do 1.4 ma większe UFO, przez co inne jest wyprzedzenie zapłonu. 1.4 na aparacie z 1.1 może być mułowate

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 27 gru pn, 2010 9:21 am
autor: Pluto
No właśnie chodzi mi o to by nic nie muliło. Tzn. muszę szukać modułu do TU1.
Temat w dziale Kupię już założyłem, Cyborg mówił że ma itp ale ciężki kontakt z nim jest 8)7

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 27 gru pn, 2010 11:49 am
autor: moralez
morpheusss pisze:pasować pasują, podobnie jak cały wtrysk i komputer, co nie oznacza że wszystko pracuje optymalnie. Moduł zapłonowy do 1.4 ma większe UFO, przez co inne jest wyprzedzenie zapłonu. 1.4 na aparacie z 1.1 może być mułowate
Co ma modul do wyprzedzenia zaplonu 8) ?
Modul podmienia sie bez ruszania aparatu zaplonowego.

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 27 gru pn, 2010 3:56 pm
autor: cyborg
moralez pisze:Co ma modul do wyprzedzenia zaplonu 8) ?
.

Ma bo w naszych prostych analogowych modulach zaplonowych jest fabrycznie ustawione konkretne wyprzedzenie zaplonu dla konkretnych obrotow. Dla 1,1 i 1,4 jest nieco inne. Silniki beda pracowac nawet na zamienionych modulach ale nie beda mialy optymalnych warunkow spalania a co za tym idzie wlasciwej mocy i zuzycia paliwa. Ale niech kazdy kombinuje jak chce. Pluto, fotki moge ci wyslac ale dopiero jutro wieczorem albo pojutrze w ciagu dnia. No chyba ze dzis moze sie wyrobie do wieczora ale nie obiecuje. Podeslij maila na PW

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 27 gru pn, 2010 4:34 pm
autor: moralez
cyborg pisze:
moralez pisze:Co ma modul do wyprzedzenia zaplonu 8) ?
.

Ma bo w naszych prostych analogowych modulach zaplonowych jest fabrycznie ustawione konkretne wyprzedzenie zaplonu dla konkretnych obrotow.
A ja zawsze myslalem ze to w aparacie zaplonowym zmienia sie wyprzedzenie zaplonu wraz ze zmiana obrotow i podcisnienia 8).

Re: Pytanie związane z modułem zapłonowym

: 27 gru pn, 2010 5:55 pm
autor: Pluto
Cyborg, poszło PW.
Jeżeli chce aby były optymalne warunki spalania i mocy to musze od TU1?
Trochę się pogubiłem już we wszystkim :roll: