Strona 1 z 1
adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
: 21 lut pn, 2011 12:17 am
autor: Wojtek
Witajcie,
Możliwe jest zaadaptowanie wspomagania kierownicy do TU3M ? Np z 306, Xsary, 106, Saxo ...
Jeśli tak to co potrzeba, co trzeba ewentualnie, koszty itp
dzięki za pomoc
pozdr

Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
: 21 lut pn, 2011 12:25 am
autor: moralez
bylo
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... tu#p156078
z 306, xsary to odradzam bo alternator jest tam po drugiej stronie co w 205 spowodowaloby stosunek z podluznica.
106 i saxo maja maglownice znacznie wyzej niz 205, wiec obawiam sie ze moze nie pasowac.
Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
: 21 lut pn, 2011 12:28 am
autor: Wojtek

Dla usprawiedliwienia powiem, że skorzystałem z szukajki, jak widać niedokładnie

. Ale może coś się zmieniło od tego czasu, jakieś nowe sposoby?
Moralez masz jakieś zdjęcia ze swojej komory silnika, jak to wyglądało? Z czego założyłeś graty i co potrzeba?
Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
: 21 lut pn, 2011 12:31 am
autor: moralez
No niestety zdjecia nie mam. Opis jest w tamtym temacie z grubsza. Graty generalnie byly z 205

Jedyne co wymagalo dorobienia to mocowanie pompy dla TU i modyfikacja alternatora z XU
Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
: 21 lut pn, 2011 3:49 am
autor: mateon
Mam wspomaganie od 106 nawet z mocowaniami tyle że z tego co pamiętam tylko pasuje do żeliwnego bloku.
Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
: 21 lut pn, 2011 9:43 am
autor: Wojtek
a jak rozpoznam, jaki ja mam blok ;> Jeśli by pasowało, to masz to na sprzedaż ?

Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
: 21 lut pn, 2011 12:13 pm
autor: mateon
Były dwa rodzaje bloków aluminiowe i żeliwne wiec pewnie dasz rade
Moge to sprzedać ponieważ jak odkręciłem to ok rok temu z 106 tak leży do dzisiaj a do Indiany nie będę wrzucał(a mam żeliwny blok)bo w tym roku bedzie pod maską XU
Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
: 21 lut pn, 2011 3:57 pm
autor: grzesiek309
Maydoom pisze:a jak rozpoznam, jaki ja mam blok ;> Jeśli by pasowało, to masz to na sprzedaż ?

Silniki KDY miały alu bloki. Sprawdź w Vin-ie.
Re: adaptacja wspomagania do silnika TU3M ;>
: 21 lut pn, 2011 4:35 pm
autor: moralez
Zeliwny blok jest na ogol czarny, badz rudy. Aluminiowy o ile nie jest uwalony olejem i blotem ma jasno szary kolor
tylko ciekawi mnie jak zamocujesz alternator
