Strona 1 z 1
remont silnika 1.3 z Rallye
: 28 lut pn, 2011 12:40 am
autor: morpheusss
Witam!
Mam do kupienia silnik 1.3 z wersji Rallye w nieznanym stanie. Gość śpiewa 200zł, więc jest niewiele to stracenia. Orientujecie się może czy są dostępne części typu panewki i pierścienie do tego 1.3? Części te są o wiele droższe od części do pospolitych TU? Sprawdzałem w Intercarsie, niektóre części mają w katalogu ale na stanie 0

Re: remont silnika 1.3 z Rallye
: 28 lut pn, 2011 1:10 am
autor: moralez
Generalnie 1.3 z rallye to powiększone 1,1 wiec nie powinno byc tragedii
Silnik slupek czy z osprzetem? bo za 200 zl to dla samych gaznikow warto

Re: remont silnika 1.3 z Rallye
: 28 lut pn, 2011 9:33 am
autor: Florek2b
no właśnie jak za te 200 jest silnik razem z gaznikami to warto

takie gaźniki by mi sie przydały

Re: remont silnika 1.3 z Rallye
: 28 lut pn, 2011 11:20 am
autor: morpheusss
Golas silnik bez kolektorów. Za 200zł warto go wziąć dla samej głowicy (zajebiście twarte sprężyny zaworowe) i wałka rozrządu.
Wezmę go i zobaczymy

Co do części: uszczelka pod głowicę jest taka sama jak w 1.1/1.4, panewek brak na stanie. Pierścienie są, nawet bardzo tanie.
Nie wiem czy wrzucać ten 1.3, czy zrobić kombinację 1.4 (żeliwny blok) + głowica z rallye i turbinka do tego
Jeśli miałby być rallye to na pewno na gaźnikach z moto
Powiedzcie mi jeszcze.. jak to jest? Rallye miały skrzynię MA i trójkątne wahacze, z katalogu intercars wynika że miały piastę na duży wieloklin (jak w gti 1.9). Były takie dziwne półośki? Czy intercars ma coś namieszane?

Re: remont silnika 1.3 z Rallye
: 28 lut pn, 2011 11:44 am
autor: moralez
Mi sie wydaje ze piasta jest taka jak w 1.6 GTI z malym łożyskiem. Wtedy polos podchodzi z TU
Re: remont silnika 1.3 z Rallye
: 28 lut pn, 2011 4:13 pm
autor: Lord Devil
Czesci do 1,3 sa inne. W 2000 roku skladalismy taki silnik i wtedy bylem pierwsza osoba w Polsce, ktora przez siec ASO zamawiala czesco do tego silnika, silnik sam w sobie jest bardzo fajna jednostka napedowa i niezle napedza lekka 205