Strona 1 z 1

Dziwny dymek

: 10 lip ndz, 2011 9:51 pm
autor: Pablo
Problem jest taki mianowicie kiedy auto pracuje na biegu jałowym jest ok ale gdy tylko dodam gazu to z tyłu robi się coś a'la biaława chmura i strasznie śmierdzi paliwem, co to może być obstawiam że coś nie tak z regulacja gazika a dokładniej z mieszanka może jakieś inne sugestie?????? wszystkie podpowiedzi mile widziane :W

Re: Dziwny dymek

: 10 lip ndz, 2011 10:41 pm
autor: rallye
biały dym - płyn chłodniczy :)

mieszkanka za bogata to ciemny dym,

niebieskawy to olej i pierścionki

Re: Dziwny dymek

: 11 lip pn, 2011 11:53 am
autor: HideoOSW
A gdy auto ma moc i normalnie silnik chodzi, tylko przy odpaleniu zimnego puszcza niebieską chmurę to znaczy że raczej uszczelniacze zaworowe, dobrze myślę? kiedy chwilę popracuje to nic a nic nie kopci...

Re: Dziwny dymek

: 11 lip pn, 2011 12:55 pm
autor: rallye
:)

Re: Dziwny dymek

: 11 lip pn, 2011 3:51 pm
autor: borek_wpr
Pablo.
Z Twojego opisu wynika że poleciała uszczelka pod głowicą.To wariant najbardziej optymistyczny.

Re: Dziwny dymek

: 11 lip pn, 2011 7:10 pm
autor: Sebek
borek_wpr pisze:Pablo.
Z Twojego opisu wynika że poleciała uszczelka pod głowicą.To wariant najbardziej optymistyczny.
spoko ja miałem takiego pecha że d ciągu 2-ch lat poleciały mi dwie w tym samym samochodzie :)

Re: Dziwny dymek

: 11 lip pn, 2011 10:49 pm
autor: Pablo
Dla mnie rozebranie i złożenie silnika to nie problem jak będzie trzeba to zrobię to jeszcze raz najważniejsze damnie to teraz ustalić przyczynę naprowadziliście mnie to już duży sukces jak nie uda mi się wyeliminować tego dymku trudno ściągam głowice
p.s
jak miałem 309 to dwa razy uszczelka poszła przez zawieszający się termostat
Dzięki za pomoc :W :wink:

Re: Dziwny dymek

: 12 lip wt, 2011 12:05 am
autor: Pablo
biały dym - płyn chłodniczy

na razie obstawiam tą diagnozę
A czy ktoś może mi powiedzieć co może być tego przyczyna?(oprócz mojego błędu przy zakładaniu uszczelki)

Re: Dziwny dymek

: 12 lip wt, 2011 12:29 am
autor: rallye
oprócz uszczelki to do głowy przychodzi mi jedynie pęknięcie głowicy ale to raczej mało prawdopodobne chyba że go grubo przegrzałeś,

Re: Dziwny dymek

: 12 lip wt, 2011 10:13 pm
autor: Pablo
chyba że go grubo przegrzałeś

nie no bez przesady....chociaż zobaczymy... w razie czego się do ciebie zgłoszę po jakieś francuskie wodzidło hehe

Re: Dziwny dymek

: 27 lip śr, 2011 9:21 pm
autor: Pablo
Głowica ściągnięta i co się okazało? a no to że wszędzie znajdował się woda, dziwne ale prawdziwe a dokładnie cała uszczelka była mokra ( na uszczelce i pod nią było mokro) i woda dostawała się do tłoka od strony paska rozrządu, uszczelka była w stanie idealnym a przez to pytanie nasuwa się czy morze głowica jest pęknięta czy może ja coś sknociłem przy poprzednim zakładaniu uszczelki ?????????? pomocy bo sam już nie wiem

Re: Dziwny dymek

: 27 lip śr, 2011 10:03 pm
autor: palpio
Po pierwsze czy używałeś klucza dynamometrycznego , po drugie czy głowicę liznąłeś przed założeniem i po trzecie jakie masz śruby do głowicy bo występowały dwa rodzaje normalne i takie rozciągliwe

Re: Dziwny dymek

: 27 lip śr, 2011 10:17 pm
autor: Pablo
Po pierwsze czy używałeś klucza dynamometrycznego

tak
czy głowicę liznąłeś przed założeniem

tak
jakie masz śruby do głowicy bo występowały dwa rodzaje normalne i takie rozciągliwe

normalne