Swap 1.1 na 1.6 pytanie.
- -BARON-
- Junior
- Posty: 135
- Rejestracja: 22 lut czw, 2007 12:28 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
Swap 1.1 na 1.6 pytanie.
Witam. Mam w pugu silniczek 1.1 na monowtrysku. Silniczek podupadł na zdrowiu i teraz mam myśl żeby zaaplikować mu inny. Najprostszym rozwiązeniem wydaje sie być 1.4 lub 1.6 wizualnie to samo. Mam pytanie czy do tu5 na wielopunkcie spasuje mi kolektor ssacy od 1.1. Nie chce sie bawić i ładować w koszty z zmianą kompa wiązkami itp. I tak by to miało latać tylko na lpg. Tak więc skrzynia sprzęgło podpasuje zapewne. Może ktoś robił taką przekładke i coś podpowie.
Peugeot 205 1.9 gti,Isuzu trooper 2.8tdi.
http://www.BARON.peugeot205.pl
http://www.BARON.peugeot205.pl
- -BARON-
- Junior
- Posty: 135
- Rejestracja: 22 lut czw, 2007 12:28 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Swap 1.1 na 1.6 pytanie.
Tak więc sam sobie odpowiadam. Kolektor ssący w 1.1 1.4 na monowtrysku ten sam. Pomiędzy kolektorami ssącymi na monowtrysku a wielopunkcie jest już różnica taka że beż dorabiania flanszy sie nie uda ich zamienić. Kolektor wydechowy 1.1 i 1.6 to to samo. Silnik tu5 pasuje do skrzyni z 1.1 jednak potrzebna jeszcze będzie blacha osłaniająca dół koła zamachowego bo inaczej wylany jest blok od 1.6.
Da sie bez problemu założyć zapłon na kopółce w miejsce bezrozdzielaczowego/to ta cewka z 4 wyjściami/.
Da sie bez problemu założyć zapłon na kopółce w miejsce bezrozdzielaczowego/to ta cewka z 4 wyjściami/.
Peugeot 205 1.9 gti,Isuzu trooper 2.8tdi.
http://www.BARON.peugeot205.pl
http://www.BARON.peugeot205.pl
- peterp194
- Junior
- Posty: 251
- Rejestracja: 16 maja pn, 2011 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 phII 1.1 TU1M Color Line
- Numer Gadu-gadu: 7770682
- Lokalizacja: Świerzowa Polska/Krosno
Re: Swap 1.1 na 1.6 pytanie.
Które TU5 masz na myśli? TU5JP? Może by tak faktycznie wsadził TU5, a nie TU3
- -BARON-
- Junior
- Posty: 135
- Rejestracja: 22 lut czw, 2007 12:28 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
Re: Swap 1.1 na 1.6 pytanie.
Mam na myśli 1.6. 8v na wielopunktowym wtrysku , zresztą ich na monowtrysku nie było. Silnik mam wsadzony odpalony idzie dość dobrze. Koszt zakupu 200zł. najtanszy przyrost mocy jaki znam. A i przy okazji likwidujemy w ten sposób notoryczne pocenie się silnika spod głowicy olejem bo w 1.6 jest stalowa uszczelka.
Z racji tego że sprzegło które było w 1.6 sie wysrało założyłem to z 1.1 wraż z kołem zamachowym. Koło zamachowe jest lżejsze o 2 kg od tego z 1.6.
Z racji tego że sprzegło które było w 1.6 sie wysrało założyłem to z 1.1 wraż z kołem zamachowym. Koło zamachowe jest lżejsze o 2 kg od tego z 1.6.
Peugeot 205 1.9 gti,Isuzu trooper 2.8tdi.
http://www.BARON.peugeot205.pl
http://www.BARON.peugeot205.pl
- Wi205
- Junior
- Posty: 170
- Rejestracja: 08 cze pt, 2012 10:08 am
- Posiadany PUG: Winner 1.4 KFT
- Numer Gadu-gadu: 2023693
- Login tlen: wars1977
- Lokalizacja: Poznań
Re: Swap 1.1 na 1.6 pytanie.
Przekłądałeś całą elektronikę , ECU i wiązkę z 1.6 ? . Napisałeś ,że miałeś 1.1 na monopunkcie.-BARON- pisze:Mam na myśli 1.6. 8v na wielopunktowym wtrysku , zresztą ich na monowtrysku nie było.
"Nie zadzieraj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu
a później pokona doświadczeniem"
a później pokona doświadczeniem"