Strona 1 z 2

silnik

: 18 paź czw, 2012 10:38 pm
autor: Nintendo
Witam!! Jestem nowym użytkownikiem wiec proszę o wyrozumialosć. Mam poważny problem z moim peugeotem 205 1.1 rok . 91 benzyna. Od jakiegos czasu co jakis czas mi gasnie znaczy raz jest tak ze cały dzien przejezdze co zdaza sie bardzo rzadko , a tak to wydaje mi sie ze jak sie rozgrzeje to wtedy szwankuje. Otóż jadę i nagle gasnie i nie moge go odpalic , krece , krece i nic jak bym poczekal jakis czas to odpali odrazu. Wydaje mi sie ze jets to czujnik polozenia walu . Bo ten bezpiecznik to jest od strony pasażera pod schowkiem wymieniony , pompa jest nowa jakis czas temu wymienialem , filtr paliwa wymieniony. Nie mam pojecia co to jest bardzo prosilbym o pomoc.

Re: silnik

: 18 paź czw, 2012 10:42 pm
autor: Artur309GTI
Pierw co to na Twoim miejscu bym się przedstawił.... w odpowiednim dziale. A co do Twojego problemu to nie jestem super eskpertem ale podejrzewam moduł na aparacie zapłonowym.

Re: silnik

: 19 paź pt, 2012 9:55 am
autor: Manwe
i prawie na 100% nie masz silnika z serii XY/XW tylko TU :wink:

Re: silnik

: 19 paź pt, 2012 9:18 pm
autor: cyborg
A jesli 1,1 to niezaleznie czy XY/XV czy TU to nie masz czujnika polozenia walu..

Re: silnik

: 19 paź pt, 2012 9:22 pm
autor: Manwe
ma tyle, że nie używany 8)7

Re: silnik

: 20 paź sob, 2012 11:18 am
autor: cyborg
No, scislej mowiac tak, ale to tak jakby nie mial;)

Re: silnik

: 22 paź pn, 2012 7:56 pm
autor: Nintendo
Dzisiaj jezdzilem az mi zgasnie. Gdy zgasł to sprawdziłem czy jest iskra i tej iskry nie bylo lub uciekala. Wiec przyczyną tego jest prawdopodobnie cewka zapłonowa?? Czy może coś innego?? Jak myslicie?? Bo chce kupic cewke zaplonową i sie pytam własnie czy może być to...

Re: silnik

: 22 paź pn, 2012 8:04 pm
autor: Artur309GTI
Identyczną sytuację miałem, z tym że w całkiem innym silniku. Okazało się że nie było dobrej masy na module zapłonowym i prędzej to jego bym podejrzewał niż cewkę.

Re: silnik

: 23 paź wt, 2012 9:07 pm
autor: grzesiek309
Brak masy, jak napisał Artur :Y Choć nie koniecznie na module, w zeszłym roku po wymianie skrzyni miałem podobny problem i okazało się, że nie dokręciłem masy do skrzyni 8)7

Re: silnik

: 21 lis śr, 2012 3:10 pm
autor: Wi205
Oczywiście ze w TU 1.1 jest czujnik położenia wału i jest zdecydowanie używany w przypadku MPI Marelli.

Re: silnik

: 28 lis śr, 2012 1:08 pm
autor: cyborg
Wi205 pisze:Oczywiście ze w TU 1.1 jest czujnik położenia wału i jest zdecydowanie używany w przypadku MPI Marelli.
No fakt, ja od razu zalozylem ze ma Bosha.. ;)

Re: silnik

: 02 gru ndz, 2012 11:54 pm
autor: HideoOSW
MPI Marelli.

W 205 nie było MPI tylko SPI.
Mam taki sam silnik z osprzętem Marelli. :W

Re: silnik

: 03 gru pn, 2012 8:43 am
autor: Wi205
HideoOSW pisze:
MPI Marelli.

W 205 nie było MPI tylko SPI.
Mam taki sam silnik z osprzętem Marelli. :W

Ahhh bo ja sobie zawsze na to mówię Mono point injection stad MPI :) choć wiem ze to multi point , SPI to Single point injection :D. Oczywiście masz rację jak najbardziej :)

Re: silnik

: 03 gru pn, 2012 8:59 am
autor: pawel
SPI Stereo.... :)

Re: silnik

: 04 gru wt, 2012 12:56 am
autor: szrotek
Miałem podobną sytuacje w silniku 1.1 TU że gasł Mi podczas jazdy a potem nie chciał odpalić. Po wymianie modułu dyla :Y