1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
szymon
Junior
Posty: 437
Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
Numer Gadu-gadu: 125384
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: szymon »

scaliburgreg pisze:Masz białe świece na tym gaźniku? Nie śmigasz czasem na zbyt bogatej mieszance :P Mój też rwał asfalt - na mokrym z jazdy: załącza się druga gardziel i od 4 tys/obr na dwójce przy 60 na godzine mielił kołami; i to nie byle jakimi bo Toyo Proxes w 15 calach :D Ale spalanie było zbyt wysokie i z tym skończyłem. Teraz przyspiesza wcale nie gorzej, ale już nie jest tak agresywny.
dzisiaj wykręcałem świece żeby kompresje sprawdzić to ma kolor kawy z mlekiem, rwie asfalt na suchym a na mokrym jest ciężko ruszyć :D na spalanie nie mam co narzekać choć pb potrafi spalić
Awatar użytkownika
psyk0_pl
Junior
Posty: 377
Rejestracja: 23 paź czw, 2008 12:32 am
Posiadany PUG: 205 Mi16 205 Forever 205 Indiana 205 Cti
Numer Gadu-gadu: 8890753
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: psyk0_pl »

nie będzie łatwo :D ale do odważnych świat należy :D
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: Manwe »

kibicuje bardzo :)
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: scaliburgreg »

szymon pisze:dzisiaj wykręcałem świece żeby kompresje sprawdzić to ma kolor kawy z mlekiem, rwie asfalt na suchym a na mokrym jest ciężko ruszyć :D na spalanie nie mam co narzekać choć pb potrafi spalić
Jak masz ustawioną mieszankę? ile obrotów wykręcone od maksymalnego dokręcenia?
Obrazek
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: Manwe »

to co sprawdza się w jednym aucie nie koniecznie sprawdzi się w drugim :P
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
szymon
Junior
Posty: 437
Rejestracja: 25 gru sob, 2010 10:13 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.4 1992
Numer Gadu-gadu: 125384
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: szymon »

scaliburgreg pisze:
szymon pisze:dzisiaj wykręcałem świece żeby kompresje sprawdzić to ma kolor kawy z mlekiem, rwie asfalt na suchym a na mokrym jest ciężko ruszyć :D na spalanie nie mam co narzekać choć pb potrafi spalić
Jak masz ustawioną mieszankę? ile obrotów wykręcone od maksymalnego dokręcenia?
To była metoda prób i błędów, a dokładnie to jak czyściłem go to wkręciłem dysze od wolnych obrotków i robiłem to na słuch i jak ustawianie zapłonu (metoda starych mechaników) i tak go ustawiłem że ma luks mieszankę miałem do szkoły jechać żeby mi ustawili na analizatorze ale nie miałem czasu
Awatar użytkownika
scaliburgreg
Junior
Posty: 319
Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
Numer Gadu-gadu: 5932746
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: scaliburgreg »

ja mam obecnie na 5 i pół obrotu wykręcone. gdy dokręcam obroty silnika wyraźnie spadają, a na wykręconym bardziej jeździłem wcześniej i świece były zakopcone. Obecnie oczyściły się na biało, ale są nowe, zrobiłem na nich z 200km dopiero i pytanie czy od razu powinny dostać kawowego nalotu, czy dopiero z czasem się pojawi.. a może powinienem jeszcze o ćwierć obrotu wzbogacić mieszankę?
Obrazek
Awatar użytkownika
psyk0_pl
Junior
Posty: 377
Rejestracja: 23 paź czw, 2008 12:32 am
Posiadany PUG: 205 Mi16 205 Forever 205 Indiana 205 Cti
Numer Gadu-gadu: 8890753
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: psyk0_pl »

manwe powiedz mi jeszcze czy cała głowica od rallye podejdzie do 1.4?
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: Manwe »

osobiście nie próbowałem :D, ale powinna spasować najłatwiej to ustalić porównując uszczelki pod jedna i druga chyba, nie wiek jak servicebox ale sklepowy katalog nie rozróżnia uszczelki na pojemności wiec głowica powinna pasować
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Awatar użytkownika
pawel
Maniak
Posty: 1120
Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: Włocławek

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: pawel »

janczi ostatnio grzebał swoje 1,3 może powie coś więcej
P205
Awatar użytkownika
psyk0_pl
Junior
Posty: 377
Rejestracja: 23 paź czw, 2008 12:32 am
Posiadany PUG: 205 Mi16 205 Forever 205 Indiana 205 Cti
Numer Gadu-gadu: 8890753
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: psyk0_pl »

według opisu który znalazłem na jakiejś stronie to głowica powinna pasować wiec może cała głowica też pójdzie z rallye zobaczymy na razie zacznę zbierać graty i zobaczymy co z tego wyjdzie :D
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: Manwe »

dobra powiem, wiec jakbym miał robić TU z gaźnikami i fajna mocą to owszem gaźniki z rally jak najbardziej ale głowica lepsza jest w wielopunktowym wtrysku, po coś ja wstawiałem pośród fotek wcześniej 8)7
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
mateon
Uzalezniony
Posty: 996
Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 464582
Lokalizacja: Piaseczno

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: mateon »

Na forum p106 jest na sprzedaż głowica od rallye 1.3 :)
Awatar użytkownika
psyk0_pl
Junior
Posty: 377
Rejestracja: 23 paź czw, 2008 12:32 am
Posiadany PUG: 205 Mi16 205 Forever 205 Indiana 205 Cti
Numer Gadu-gadu: 8890753
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: psyk0_pl »

manwe dostałem 3 komplety podwójnych gaźników powiedz mi proszę od czego one są wyglądają o tak

http://gti.peugeot205.pl/fotki/weber.JPG
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

Post autor: Manwe »

są to gaźniki z najmocniejszej seryjnie występującej w 205 wersji leżaka, średnica gardzieli 35 typ Weber ibsh
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
ODPOWIEDZ