Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
-
bhejduk
- Uzalezniony
- Posty: 502
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: bhejduk » 06 sty pn, 2014 11:23 pm
Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce które wygląda jakby było ułamane, czy ktoś ma do czego to porównać? Czy tam coś powinno być?

Może jak przewracałem silnik po betonie to się porysował i dlatego tak wygląda.
Bartek jestem.
-
bhejduk
- Uzalezniony
- Posty: 502
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: bhejduk » 07 sty wt, 2014 8:48 pm
Nikt nic nie wie?
Bartek jestem.
-
szysz61
- Junior
- Posty: 147
- Rejestracja: 05 wrz śr, 2012 10:10 pm
- Posiadany PUG: 205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: szysz61 » 07 sty wt, 2014 10:18 pm
Według mnie wszystko jest ok. Zobacz zdjęcie z mojego remontu silnika.
-
Załączniki
-

-
bhejduk
- Uzalezniony
- Posty: 502
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: bhejduk » 07 sty wt, 2014 11:01 pm
Czyli porysowało się podczas przekładania, dziękuję Ci Szysz! Nie muszę szukać tej części bloku.
Bartek jestem.
-
gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Post
autor: gti&green » 16 sty czw, 2014 12:17 am
Wszystko gra, mnie się kiedyś taki kawałek faktycznie ułamał i nie miało to znaczenia

205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
-
bhejduk
- Uzalezniony
- Posty: 502
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: bhejduk » 21 sty wt, 2014 9:25 am
W sumie to mnie cieszy że wszystko jest ok, ale jak dokładniej liczę ten remont to trochę ochłonąłem, zastanawiam się jednak nad swapem na inną jednostkę, aczkolwiek decyzji nie podjąłem jeszcze ostatecznej, rozmawiam z ludźmi i jednak zachęcają do remontu, bo taki silnik jest najpewniejszy.
Bartek jestem.
-
Bartek4
- Junior
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 cze wt, 2015 8:13 am
- Posiadany PUG: 205 Green, ex.205 RG
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Frankfurt / Sosnowiec
Post
autor: Bartek4 » 03 lis pt, 2017 9:05 pm
czy mogl by sie ktos podzielic numerem uszczelki pod aparat zaplonowy dla silnika TU - 1.4 - 75KM i gdzie kupowal ?
-
szysz61
- Junior
- Posty: 147
- Rejestracja: 05 wrz śr, 2012 10:10 pm
- Posiadany PUG: 205 RG 1990, 205 cabrio RG 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: szysz61 » 04 lis sob, 2017 9:20 pm
Chodzi ci o tą twardą o grubości 6mm.Jeśli tak proponuję poszukać na szrotach lub na stronie salko.pl
-
grzesiek309
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5503
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: grzesiek309 » 04 lis sob, 2017 10:38 pm
5933 60 to numer oryginału. Jest to w zasadzie zwykły oring, ale wymiarów nie znam

Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/