Siemka,
Nie wie ktoś jakie powinien mieć oznaczenie wałek rozrządu z silnika TU3S? Na moim jest R.
Interesowały by mnie jeszcze wymiary takiego, nie zużytego wałka, w ładnym stanie .
A, przy okazji. Mam dwa silniki jeden to K2A, który puki co jest w rozsypce, po kolizji zaworu z tłokiem...
A drugi to KAY, szczerze mówiac to byłbym wdzięczny jakbyście mi powiedzieli, co to za silnik jest, bo nie wiem... Wydaje mi sie, ze to TU3CP. Ale w takim razie, z kąd wziął mi sie przy nim Solexowy dwu gardziel 34/32 ? No ale do rzeczy, mianowicie kanały ssące w glowicy z K2A, sa większe niz w KAY, a żadne nie widziały ingerencji człowieka, bo widać jeszcze fakturkę i niedoskonałości po odlewie. Czy mają być wieksze? Chyba, że mam głowe z 1.0 No nic czekam, na wypowiedzi ekspertów
Pozdrawiam
Wałek rozrządu TU3S
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
- BzyQ
- Uzalezniony
- Posty: 568
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
- Posiadany PUG: chyba Ty
- Numer Gadu-gadu: 4534544
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wałek rozrządu TU3S
Wałka nie pomierzę bo jest w głowicy , ale TU3S i TU3Z mają dokładnie ten sam wałek o oznaczeniu R.
K2A 85km@6400rpm, 118Nm@4000rpm, stopień kompresji 9.3:1 .
KAY nie mam pojęcia co to jest .
kanały mogą mieć różne średnice , zależy od charakterystyki silnika ,TU3JP ma np bardzo zbliżone średnice do TU24 . Natomiast najlepsze głowice są z 1.6 .
K2A 85km@6400rpm, 118Nm@4000rpm, stopień kompresji 9.3:1 .
KAY nie mam pojęcia co to jest .
kanały mogą mieć różne średnice , zależy od charakterystyki silnika ,TU3JP ma np bardzo zbliżone średnice do TU24 . Natomiast najlepsze głowice są z 1.6 .
2.9 V6 ot co !
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: Wałek rozrządu TU3S
No to z tym wałkiem by sie zgadzało
Właśnie zastanawiam się, czy rzeźbic w głowie z TU3S czy juz sie porozglądać za taką z 1.6 i lekko zportować z dolotem i wydechem, i zasilić dziada wtedy 4 gaźnikami Byłaby moc
Na razie udało sie uruchomić z powrotem właśnie tego KAY, czyli chyba tu3cp, razem z Solexowym dwu-gardzielem 32/34
Filmik poniżej :
https://www.youtube.com/watch?v=9vvux7igjm4
Właśnie zastanawiam się, czy rzeźbic w głowie z TU3S czy juz sie porozglądać za taką z 1.6 i lekko zportować z dolotem i wydechem, i zasilić dziada wtedy 4 gaźnikami Byłaby moc
Na razie udało sie uruchomić z powrotem właśnie tego KAY, czyli chyba tu3cp, razem z Solexowym dwu-gardzielem 32/34
Filmik poniżej :
https://www.youtube.com/watch?v=9vvux7igjm4