Zgasł w czasie jazdy i nie chce zagadać. 1.4 TU3M

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
Manuel205
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: 29 sie sob, 2009 1:19 pm
Posiadany PUG: 1.9 D Look, 1.8 DT, 1.4 Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Zgasł w czasie jazdy i nie chce zagadać. 1.4 TU3M

Post autor: Manuel205 »

Pomysł mam taki co by sprawdzić moduł. Czy jeśli w metodzie z żaróweczką wpiętą pomiędzy pin środkowy a któryś z bocznych wepnę miernik w te same przewody to rozumiem , że w czasie kręcenia też mi będą sie zmieniać wskazania na przyrządzie?

Więc tak parametry się zmieniają ale nie wiele są to raczej skoki napięcia wywołane przez rozrusznik, po podpięciu żarówki samochodowej świeci światłem ciągłym w czasie kręcenia.
Jakieś sugestie?
borek_wpr
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pruszków

Re: Zgasł w czasie jazdy i nie chce zagadać. 1.4 TU3M

Post autor: borek_wpr »

Nie kombinuj. Źle wpięta żarówka.
Moduł podpięty tj. wtyczka w module- a żarówkę wpinasz we wtyczkę pod (+) i (-) zamiast cewki WN -jak pokazałem na fotce w temacie jak niżej. Miernik cyfrowy czy analogowy ma sporą zwłokę i dlatego wpinamy żaróweczkę.
Jest opisane jak sprawdzić cewkę wzbudzenia modułu (zabudowana w aparacie zapłonowym +jej oporność i steruje pracą modułu).Lecz żeby ją sprawdzić trzeba odkręcić moduł, ale to ostateczność. Żarówka MA MIGOTAĆ jak rozrusznik się kręci.
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=26&t=23269
Awatar użytkownika
pawel
Maniak
Posty: 1120
Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: Włocławek

Re: Zgasł w czasie jazdy i nie chce zagadać. 1.4 TU3M

Post autor: pawel »

Poradziłeś sobie z problemem?
P205
Awatar użytkownika
Manuel205
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: 29 sie sob, 2009 1:19 pm
Posiadany PUG: 1.9 D Look, 1.8 DT, 1.4 Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Zgasł w czasie jazdy i nie chce zagadać. 1.4 TU3M

Post autor: Manuel205 »

Właśnie zapomniałem napisać - problem został rozwiązany mianowicie, kupiłem kompa i wymieniłem aparat zapłonowy na inny również używany. Po podmianie tych dwóch rzeczy samochód ożył ale jakoś dziwnie chodził więc włożyłem starego kompa i działa jak wcześniej. Wynika z tego że padł po prostu moduł ale za pierwszym razem pan na szrocie sprzedał mi egzemplarz trafiony i po wymianie na inny wszystko gra i buczy.
ODPOWIEDZ