Problemy po wymianie półosi

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
bhejduk
Uzalezniony
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
Lokalizacja: Łódź

Problemy po wymianie półosi

Post autor: bhejduk » 01 wrz czw, 2016 6:52 am

Witam,
Panowie, po wymianie półosi słychać tarcie, półoś prawa długa. Byłem na najazdach i przejrzałem wszystko, niestety nie wiem co może wydawać taki dźwięk bo nigdzie śladów tarcia nie widać, auto jedzie po prostej i nie ściąga przy przyśpieszaniu, ani przy hamowaniu.
Po tym długim postoju ten samochód jest jak lidl, co tydzień coś nowego....
Bartek jestem.

Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: Problemy po wymianie półosi

Post autor: mlody333 » 01 wrz czw, 2016 2:28 pm

Tarcie czy chrobotanie? Wymieniałeś półoś na nową, używkę czy regenerowaną. U mnie podejrzanym było, łożysko przy podporze. Dźwięk toczenia połączony z szorowaniem.

Awatar użytkownika
bhejduk
Uzalezniony
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
Lokalizacja: Łódź

Re: Problemy po wymianie półosi

Post autor: bhejduk » 03 wrz sob, 2016 8:14 am

Właśnie trudno mi to opisać, ale chyba czy bardziej temu do szorowania, zobaczę co będzie po dzisiejszym dniu, okazało się że NOWA! tuleja w wahaczu nie wytrzymała nawet 400 km, może uszkodziłem ją przy wciskaniu, nie wiem. Ale jakby nie patrzeć dziwna rzecz.
Bartek jestem.

Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: Problemy po wymianie półosi

Post autor: mlody333 » 03 wrz sob, 2016 2:42 pm

Pamiętasz, że wahacze dokręcasz na obciążonym aucie? Ja załatwiłem tuleje podczas montażu. 8)7

Awatar użytkownika
bhejduk
Uzalezniony
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
Lokalizacja: Łódź

Re: Problemy po wymianie półosi

Post autor: bhejduk » 14 wrz śr, 2016 9:56 pm

Wymiania tulejek pomogła że nie ma tego najgorszego dźwięku, ale pozostał dźwięk tarcia, nasilający się przy manewrach. brzmi jak rotrzaskane łożysko.
Bartek jestem.

Awatar użytkownika
bhejduk
Uzalezniony
Posty: 501
Rejestracja: 20 wrz wt, 2011 11:36 pm
Posiadany PUG: Roland Garros Cabrio 1.4
Lokalizacja: Łódź

Re: Problemy po wymianie półosi

Post autor: bhejduk » 30 cze pt, 2017 7:06 am

Tak to było łożysko.
Bartek jestem.

ODPOWIEDZ