Strona 1 z 2
					
				Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 04 lis pt, 2016 8:27 pm
				autor: Marcin315
				Witam mam problem z pugiem 1.0 na gaźniku z lpg.
zanim zapali na bezynie po jedzie na gazie gdy komoroa w gazniku jest pusta upływa dużo czasu puki się napełni i zapal, przez to spaliłem rozrusznik bo musze tak około 15 razy kręcic rozrusznikiem po 3-4 sekundy. 
Wpadłem na pomysł zeby założyc mu pompkę elektryczna zamiast mechanicznej np. taką z monowtrysku i pytanie brzmi czy muszę zmieniać zbiornik czy wystarczny zmienić smok na taki z pompką i doprowadzić wiązkę zasilającą pompkę.
Ewentualnie czy może wiecie jakie ciśnienie powinna wytwarzać pompa mechaniczna ? 
dałem weżyk powrotny do butelki i odpaliłem go na bęzynie i zauważyłem że gdy wciskam gaz to przestaje lecieć paliwo wężem powrotnym, czy to jest dobrze ? Czy może pompka już jest nie wydajna ?
Proszę o konkretne odpowiedzi 

 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 04 lis pt, 2016 9:10 pm
				autor: simon3
				Marcin315 pisze:Proszę o konkretne odpowiedzi 

 
Na to, to trzeba sobie zasłużyć 
http://forum.peugeot205.pl/viewforum.php?f=34 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 04 lis pt, 2016 9:49 pm
				autor: Marcin315
				Dziękuję za odpowiedź, witać się nie będę bo nie mam zamiaru przedstawiać się w internecie. Więc żegnam
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 04 lis pt, 2016 11:08 pm
				autor: krzyska
				Musisz wymienić zbiornik na taki od wersji 1.9td. Wtedy montaz elektrycznej pompki paliwa to p&p. Pompka od monowtrysku  może być za mało wydajna więc lepiej zamontować taką  na 3 bary od wersji  gti. Do gaźnika powinna wystarczyć i dodatkowo zapewnić wystarczająco szybkie napełnianie komory pływakowej. Tylko nie wiem czy warto bawić się w elektryczną pompę bo jeszcze dochodzi dorobienie kawałka instalacji elektrycznej.
Lepszym i prostszym rozwiązaniem jest montaż opadowego zasilania gaźnika w paliwo. Zbiornik montujesz na klej Mamut  do dachu, a jeszcze lepiej do szyby szyberdachu (22kg/cm2 powinno utrzymać bytelkę 5L po wodzie mineralnej). W korku wiercisz otwór fi10mm na wężyk i podłączasz go do gaźnika. Wężyk może być najzwyklejszy przezroczysty. Jedyna niedogodność jest taka, że po pierwszym zalaniu zbiorniczka musisz zaciągnać paliwo ustami i tyle. Resztę zrobi grawitacja.
Aaa, wężyk musisz poprowadzić po lewym słupku dachowym bo w prawym biegnie  kabel od anteny i może zakłócać pracę systemu zasilania. Dodatkowo masz pełną kontrole wzrokową przepływu paliwa ze zbiorniczka do gaźnika.
Silnik po przełączeniu z lpg na pb powinien od razu poprawnie pracować.
Wszelkie modyfikacje wykonujesz na własna odpowiedzialność.
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 05 lis sob, 2016 7:16 am
				autor: 2mouse
				krzyska pisze:Lepszym i prostszym rozwiązaniem jest montaż opadowego zasilania gaźnika w paliwo. Zbiornik montujesz na klej Mamut  do dachu, a jeszcze lepiej do szyby szyberdachu (22kg/cm2 powinno utrzymać bytelkę 5L po wodzie mineralnej).
Ty tak poważnie?   

 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 05 lis sob, 2016 8:26 am
				autor: kojot662
				krzyska pisze:Musisz wymienić zbiornik na taki od wersji 1.9td. Wtedy montaz elektrycznej pompki paliwa to p&p. Pompka od monowtrysku  może być za mało wydajna więc lepiej zamontować taką  na 3 bary od wersji  gti. Do gaźnika powinna wystarczyć i dodatkowo zapewnić wystarczająco szybkie napełnianie komory pływakowej. Tylko nie wiem czy warto bawić się w elektryczną pompę bo jeszcze dochodzi dorobienie kawałka instalacji elektrycznej.
Lepszym i prostszym rozwiązaniem jest montaż opadowego zasilania gaźnika w paliwo. Zbiornik montujesz na klej Mamut  do dachu, a jeszcze lepiej do szyby szyberdachu (22kg/cm2 powinno utrzymać bytelkę 5L po wodzie mineralnej). W korku wiercisz otwór fi10mm na wężyk i podłączasz go do gaźnika. Wężyk może być najzwyklejszy przezroczysty. Jedyna niedogodność jest taka, że po pierwszym zalaniu zbiorniczka musisz zaciągnać paliwo ustami i tyle. Resztę zrobi grawitacja.
Aaa, wężyk musisz poprowadzić po lewym słupku dachowym bo w prawym biegnie  kabel od anteny i może zakłócać pracę systemu zasilania. Dodatkowo masz pełną kontrole wzrokową przepływu paliwa ze zbiorniczka do gaźnika.
Silnik po przełączeniu z lpg na pb powinien od razu poprawnie pracować.

 Opisane to było przez Adam Słodowy w "Zrób to sam " 
 
tapatalk, Huawei P8
 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 05 lis sob, 2016 9:18 am
				autor: krzyska
				2mouse pisze:krzyska pisze:Lepszym i prostszym rozwiązaniem jest montaż opadowego zasilania gaźnika w paliwo. Zbiornik montujesz na klej Mamut  do dachu, a jeszcze lepiej do szyby szyberdachu (22kg/cm2 powinno utrzymać bytelkę 5L po wodzie mineralnej).
Ty tak poważnie?   

 
Lepszego kleju do takich zastosowań nie ma.
 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 05 lis sob, 2016 11:07 am
				autor: nowak68
				Opis, oraz samo rozwiązanie jest miszczoskie  
 
Nasuwa mi się jedno pytanie: a jeśli nie ma szyberdachu? Czy wówczas przewidziany jest montaż tegoż zbiornika bliżej, czy dalej od szyby czołowej pojazdu, czy tylko do ustalonej długości wężyka?
 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 05 lis sob, 2016 5:23 pm
				autor: czargosia
				Brawo brawo. Myśl przewodnia bardzo soczyście opisana. Nic dodać nic ująć.  

 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 05 lis sob, 2016 7:38 pm
				autor: grzesiek309
				2mouse pisze:krzyska pisze:Lepszym i prostszym rozwiązaniem jest montaż opadowego zasilania gaźnika w paliwo. Zbiornik montujesz na klej Mamut  do dachu, a jeszcze lepiej do szyby szyberdachu (22kg/cm2 powinno utrzymać bytelkę 5L po wodzie mineralnej).
Ty tak poważnie?   

 
5l to ledwo do sklepu po bułki starczy
Proponuję coś w stylu:
			
		
				
			
 
						- 4630999800_1407502869.jpg (31.61 KiB) Przejrzano 14808 razy
 
		
		
		
			 
Tankujesz raz do pełna i długo nie interesują Cię wzrosty ceny paliwa 

 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 05 lis sob, 2016 7:49 pm
				autor: simon3
				hahahaha.... fajny wątek się robi 

 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 06 lis ndz, 2016 9:55 am
				autor: 2mouse
				Boję się Was...  

 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 06 lis ndz, 2016 11:27 am
				autor: woocash
				ojej, trochę mnie tu nie było, a forum odżywa 
faktycznie bezczelność w zadawaniu pytań, na które odpowiedź jest WSZĘDZIE w internecie jest porażająca...
 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 06 lis ndz, 2016 1:48 pm
				autor: Marcin315
				krzyska pisze:Musisz wymienić zbiornik na taki od wersji 1.9td. Wtedy montaz elektrycznej pompki paliwa to p&p. Pompka od monowtrysku  może być za mało wydajna więc lepiej zamontować taką  na 3 bary od wersji  gti. Do gaźnika powinna wystarczyć i dodatkowo zapewnić wystarczająco szybkie napełnianie komory pływakowej. Tylko nie wiem czy warto bawić się w elektryczną pompę bo jeszcze dochodzi dorobienie kawałka instalacji elektrycznej.
Lepszym i prostszym rozwiązaniem jest montaż opadowego zasilania gaźnika w paliwo. Zbiornik montujesz na klej Mamut  do dachu, a jeszcze lepiej do szyby szyberdachu (22kg/cm2 powinno utrzymać bytelkę 5L po wodzie mineralnej). W korku wiercisz otwór fi10mm na wężyk i podłączasz go do gaźnika. Wężyk może być najzwyklejszy przezroczysty. Jedyna niedogodność jest taka, że po pierwszym zalaniu zbiorniczka musisz zaciągnać paliwo ustami i tyle. Resztę zrobi grawitacja.
Aaa, wężyk musisz poprowadzić po lewym słupku dachowym bo w prawym biegnie  kabel od anteny i może zakłócać pracę systemu zasilania. Dodatkowo masz pełną kontrole wzrokową przepływu paliwa ze zbiorniczka do gaźnika.
Silnik po przełączeniu z lpg na pb powinien od razu poprawnie pracować.
Wszelkie modyfikacje wykonujesz na własna odpowiedzialność.
O i po przeczytaniu tego olśniło mnie że może wystarczy przerobić gaźnik na przepływowy i zamontować zewnętrzną pompkę paliwa ciśnienie ok. 3 bar.
 
			 
			
					
				Re: Pug 1.0 zmiana pompy mechanicznej na elekrtyczna
				: 06 lis ndz, 2016 3:40 pm
				autor: woocash
				zewnętrzną pompkę paliwa ciśnienie ok. 3 bar.
wpisywałeś w google może frazę "elektryczna pompka paliwa do gaźnika" ?
3 bar.... fajny masz ten zaworek iglicowy 
