szarpanie

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

szarpanie

Post autor: kylo_k2 » 21 gru śr, 2016 11:41 pm

mam pytanie TU3M szarpie jak delikatnie naciśnie się pedał gazu (dosłoenie jak się muska pedał) jest to o tyle wkurzające że nie szarpie jak się uruchomi np po nocy ale wystarczy że podjadę jakieś 1-2km zgaszę i ponownie uruchomię to zaczyna się problem. Silniczek krokowy wymieniłem (od saxo) przepływomierz też, częściowo pomogło ale jeszcze całkowicie nie ustąpiło. Gdzie jeszcze szukać przyczyny?

Awatar użytkownika
mulec
Junior
Posty: 241
Rejestracja: 07 sty wt, 2014 8:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.1 XR (91'), 205 1.8D Mito (95')
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: szarpanie

Post autor: mulec » 22 gru czw, 2016 11:25 am

Sprawdzenie i regulacja TPS ?

Awatar użytkownika
mlody333
Uzalezniony
Posty: 946
Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: szarpanie

Post autor: mlody333 » 22 gru czw, 2016 6:32 pm

kylo_k2 pisze: przepływomierz też,
Hmm to może dlatego, że TU1 i 3 M nie mają przepływomierza?? 8)7

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: szarpanie

Post autor: kylo_k2 » 04 kwie wt, 2017 7:23 pm

czy ma ktoś pomysł co jest przyczyną
krokowy wymieniony
sonda wymieniona
w filmiku mniej więcej widać o co chodzi.
https://youtu.be/pv12jFWm7U4

Awatar użytkownika
hans
Junior
Posty: 355
Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
Numer Gadu-gadu: 3320593
Lokalizacja: panki

Re: szarpanie

Post autor: hans » 04 kwie wt, 2017 8:15 pm

ma lewe powietrze, albo cos z podcisnieniem
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: szarpanie

Post autor: kylo_k2 » 06 kwie czw, 2017 12:26 pm

hans pisze:ma lewe powietrze, albo cos z podcisnieniem
Podciśnienie sprawdzone. Przewód wymieniony bo był miękki i go ściskało podciśnienie, monowtrysk zdjęty i uszczelniony na podstawie.

Nie pomogło.

Jeszcze chyba wymienię czujnik położenia przepustnicy bo pomysły mi się już skończyły.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: szarpanie

Post autor: kylo_k2 » 10 kwie pn, 2017 10:16 pm

to był czujnik położenia przepustnicy. Wszystko już jest ok. Dzięki za pomoc.

2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: szarpanie

Post autor: 2mouse » 11 kwie wt, 2017 6:05 am

kylo_k2 pisze:to był czujnik położenia przepustnicy. Wszystko już jest ok. Dzięki za pomoc.
Skąd wygrzebałeś TPS-a do TU3M? Mobiletron z Intercarsu?...

Awatar użytkownika
kylo_k2
Junior
Posty: 363
Rejestracja: 18 sie sob, 2012 5:13 pm
Posiadany PUG: 205 forever 3D 1.4 1995r. Citroen C4 VTS, Nissan Terrano WD21
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa - Konstancin

Re: szarpanie

Post autor: kylo_k2 » 11 kwie wt, 2017 8:02 am

2mouse pisze:
kylo_k2 pisze:to był czujnik położenia przepustnicy. Wszystko już jest ok. Dzięki za pomoc.
Skąd wygrzebałeś TPS-a do TU3M? Mobiletron z Intercarsu?...
Okazało się że wystarczyło rozebrać oczyścić i ponownie złożyć. Generalnie mój forever miał pierwszą właścicielkę która o niego bardzo dbała a potem trafił do kilku osób które go traktowały po macoszemu i teraz są tego konsekwencje. Powili doprowadzę go do ładu bo jest tego wart. Teraz zastosuje mu kuracje silnika preparatami PRO-TEC ale opisze to w swoim temacie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

ODPOWIEDZ