Strona 1 z 1

Remont silnika

: 07 lip pt, 2017 9:41 pm
autor: bhejduk
Panowie, rozwarstwiła mi się uszczelka pod głowicą. Rozebrałem cały silnik, jutro będę go składał i chciałbym zrobić to w sposób poprawny. Moje pytanie jest takie czy momenty dokręcania z tego tematu http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... nia#p99211 dotyczą silnika TU3M w moim 1.4 Cabrio.
Moje drugie pytanie to kwestia techniczna dokręcania głowicy:
-Dokręcam z odpowiednim momentem wszystkie śruby wg odpowiedniej kolejności.
-Kolejny etap, czyli dokręcenie o podaną ilość stopni następuje od razu czy po przejechaniu jakiegoś dystansu, tą wersję z tym dokręcaniem po jakimś czasie o te podane ileś stopni usłyszałem od znajomego, ale wydaje mi się to mało prawdopodobne.

Re: Remont silnika

: 07 lip pt, 2017 11:24 pm
autor: Filipczak
Momenty dokrecania powinny byc takie same dla Twojego silnika, kolejnosc powinna byc podana na uszczelce, jesli dobrze pamietam jest to taka "slimak", co do etapow dokrecania, to nawet nie probuj odpalac po pierwszym etapie, bo bedziesz musial na nowo zrzucac glowice

Re: Remont silnika

: 08 lip sob, 2017 7:44 am
autor: bhejduk
Filipczak pisze:Momenty dokrecania powinny byc takie same dla Twojego silnika, kolejnosc powinna byc podana na uszczelce, jesli dobrze pamietam jest to taka "slimak", co do etapow dokrecania, to nawet nie probuj odpalac po pierwszym etapie, bo bedziesz musial na nowo zrzucac glowice
Tak też myślałem, wydawało mi się to mało prawdopodobne.

Kolejność znam i wszystko inne jest już dla mnie jasne.
Dziękuję!