Remont silnika
: 07 lip pt, 2017 9:41 pm
Panowie, rozwarstwiła mi się uszczelka pod głowicą. Rozebrałem cały silnik, jutro będę go składał i chciałbym zrobić to w sposób poprawny. Moje pytanie jest takie czy momenty dokręcania z tego tematu http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... nia#p99211 dotyczą silnika TU3M w moim 1.4 Cabrio.
Moje drugie pytanie to kwestia techniczna dokręcania głowicy:
-Dokręcam z odpowiednim momentem wszystkie śruby wg odpowiedniej kolejności.
-Kolejny etap, czyli dokręcenie o podaną ilość stopni następuje od razu czy po przejechaniu jakiegoś dystansu, tą wersję z tym dokręcaniem po jakimś czasie o te podane ileś stopni usłyszałem od znajomego, ale wydaje mi się to mało prawdopodobne.
Moje drugie pytanie to kwestia techniczna dokręcania głowicy:
-Dokręcam z odpowiednim momentem wszystkie śruby wg odpowiedniej kolejności.
-Kolejny etap, czyli dokręcenie o podaną ilość stopni następuje od razu czy po przejechaniu jakiegoś dystansu, tą wersję z tym dokręcaniem po jakimś czasie o te podane ileś stopni usłyszałem od znajomego, ale wydaje mi się to mało prawdopodobne.