prosze o pomoc 205 1.2

Dyskusje na temat serwisowania, naprawiania oraz modyfikowania silnikow typu TU.
malyppor

prosze o pomoc 205 1.2

Post autor: malyppor »

Witam

Jestem całkowitym nowicjuszem odnośnie peugeota 205 mam na oku właśnie taki egzemplarz z silnikiem 1.2 ale nie mogę nic o tym silniku znaleźć.
Blacha podobno super możliwość założenia tanio gazu i całość miałaby kosztować ok. 3500 zł. Rocznik 1987 mam prośbę pomóżcie mi się zdecydować 
Jak z częściami do tego samochodziku no i jak z spalaniem bo potrzebuje autko które będzie tanie w utrzymaniu a o osiągi raczej nie dbam Smile
Jak macie jakieś informacje odnośnie tego samochodziku to proszę napiszcie

Pozdrawiam
Daniel

wiem taki sam post umieściłem w dziale po godzinach ale nie wiem gdzie wiecej forumowiczów sie pojawia a ja naprawdę poważnie myśle o tym autku

dzieki z góry :)
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

cena jest z kosmosu...za taka kase chodza auta w rocznikach 91-92 a w 205tkach ocynk pojawil sie po 90 roku tak a propo...

no i ten 1.2... nie jest to czasem 1124ccm czyli 1.1? pierwsze slysze o 1.2...
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

była tez taka wersja 1,2 ale to rzadkosc ale moze ktos 1,124 zaokraglił do 1,2
Awatar użytkownika
cheatoss
Maniak
Posty: 1656
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: cheatoss »

powiedz cos wiecej o tym 1.2 blaszka... jaka rzeczywista pojemnosc, moc, typu silnika, etc... w cytrynach tez montowali?
ObrazekObrazekObrazek

sprzedany :(
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »