Strona 2 z 4

: 24 lip pn, 2006 10:10 pm
autor: darekz
wRACAJAC DO TEMATU OBROTOMIERZA GTI W 205 Z SILNIKIEM 1.1 . w MOIM JEST CEWKA (TZW.PODWóJNA) KOSTKA NA 4 PINY I 4 KABLE NA SWIECE (BEZ ROZDZIELACZA) JAK PODLACZYC KABLE DO OBROTOMIERZA GTI ZEBY DZIALAL JAK NALEZY . W OBROTOMIERZU SA 4 STYKI ?? POMOCY !
I JESZCZE WSKAźNIK OD TEMPERATURY KONTROLKE PODPIOłEM POD CZUJNIK A WSKAźNIK , JAKI TO MA BYC CZUJNIK I GDZIE GO PODLACZYC !

: 20 sie ndz, 2006 12:43 am
autor: Svd
Witam !
i jak czujniczki juz w silniczku ?

: 23 sie śr, 2006 3:15 pm
autor: dvfilm
W końcu coś zrobiłem
zamontowałem czujnik temperatury oleju ,
trzeba poprowadzić dodatkowy kabelek od czujnika do licznika , Pin numer 7 patrzącz od strony licznika , biała kostka w w niej Pin 7 , tam jest wpięty kabelek ale on idzie tylko do głównej złączki a potem już nie ma nic, kabelek wypinamy i w jego miejsce przewód od czujnika wpiąć , i po kłopocie , działa

teraz tylko jeszcze załatwie trójnik i czujnik ciśnienia wychyłowego pozostnie podłączyć

aha
czujnik temp. oleju wkręcić można z powodzeniem w miejsce korka spustowego oleju , pasuje idealnie i trzyma , nie ma co wiercić dziury w misce.

: 28 sie pn, 2006 11:30 am
autor: RaveMan
a ty jak zrobiles wywaliles otwor w misce czy zamiast korka? bo to calkiem ni glupi pomysl jest. Jak skombinujesz ten trojnik to daj znac powiesz co i jak bo ja tez niedawno przekladke zegarow robilem i mi wskazowka cisnienia oleju nie dziala (temp. tez nie ale to szczegol):)

: 28 sie pn, 2006 4:15 pm
autor: dvfilm
zrobione
oto fotki

: 28 sie pn, 2006 4:54 pm
autor: RaveMan
no wyglad idealnie powiedz mi jeszcze jak mozesz jakich gwintownikow uzyles w tym trojniku albo gdzie mozna takie cos wykonac. Pozdro i dzieki. Czy to jest silnik serii TU?

: 28 sie pn, 2006 5:37 pm
autor: dvfilm
Trójnik zamówiłem u śluszarza, podałem mu orientacyjne wymiary i dałem czujniki żeby dorobil odpowiedni trójnik
Silnik TU3M

: 28 sie pn, 2006 6:48 pm
autor: RaveMan
a powiedz mi jaki gwint ma czujnik cisnienia (na kontrolke) ten seryjny w bloku? i skad masz ten czujnik do tempwratury

: 28 sie pn, 2006 7:42 pm
autor: dvfilm
Czujnik ciśnienia seryjny ma taki sam gwint jaki ma korek w misce , M16
czujnik od temp. i ciśnieniowy wychyłowy wykręciłem z silkika 1.6 GTI , za sumę w sumie 30zł + 15zł paliwo na przejazd

jak się dowiadywałem w serwisie Peugeot , czujnik temp to 150zł, czujnik wychyłowy to 350zł

: 28 sie pn, 2006 10:04 pm
autor: cheatoss
1,5 bara to normalne?

: 28 sie pn, 2006 10:14 pm
autor: dvfilm
tak
kontrolka diodowa wyłancza się przy 0,5 bara

więc przy ok 1000 obrotów 1,5 bara to jest spoko przy silniku 1.4i

: 28 sie pn, 2006 11:02 pm
autor: woocash
oj... powiem że kawałek fajnej roboty odwaliłeś :P

może... jak sobie sprawie taki licznik :wink:

: 29 sie wt, 2006 12:45 pm
autor: DJPreZes
_O_ _O_ Brawo! Kawal dobrej roboty! Takich ludzi trzeba w klubie ;]

: 30 sie śr, 2006 8:59 am
autor: RaveMan
witam sprawa sie skomplikowala bo ja nie mam mono jetronica tylko magnet marelli (dzisiaj strzele fotki i sami sie przekonacie) wobec czego pytam jak tu podlaczyc obrotek? pod ktory kabel sie wpiac?

: 30 sie śr, 2006 7:22 pm
autor: Svd
Witam !
Kawalek dobrej roboty to malo powiedziane... ile zaplaciles za zrobienie takiej "kosteczki" i czy ew. jest jakakolwiek szansa na dorobienie nastepnej :) ?