Strona 1 z 1
wymiana uszczelniaczy zaworowych w TU3
: 23 maja wt, 2006 7:21 pm
autor: woocash
witam...
przy odpalaniu.. kopci
uszczelniacze padły pewnie, bo podczas jazdy ani dymka..
więc pytam się... czy można to jakoś wymienić bez zdejmowania głowicy??
są wspólne śruby dla popychaczy i głowicy, więc bedzie problem pewnie...
wolałbym po prostu uniknać kosztów śrub, uszczelki..
: 23 maja wt, 2006 8:44 pm
autor: Banita
po odpaleniu na zimno czy na cieplo puszcza tego dymka?
: 23 maja wt, 2006 8:51 pm
autor: woocash
hmm.... na zimno raczej

z rana jak odpalam daje dyma, potem jak postoi troche i znowu odpalam to to samo
Re: wymiana uszczelniaczy zaworowych w TU3
: 08 cze pn, 2009 9:28 pm
autor: levis
Sorki, ze odgrzebie. Moja 205 kopci jak szalona, ale nie kopci na czarno. Dym czysto olejowy, jak z uszczelniaczy. Przy zapalaniu chmura, na cieplym duzo mniejsza. W czasie jazdy tez troche kopci... Pytanie mam takie, czy to mozliwe, ze to same uszczelniacze ? na liczniku ok 250 tys km.
Czy da sie wymienic same uszczelniacze, podpierajac zawor tlokiem ? Czy trzeba jeszcze jakies inne patenty robic ?
Silnik 1.4 Tu3m
Z gory dzieki
Re: wymiana uszczelniaczy zaworowych w TU3
: 16 cze wt, 2009 9:09 pm
autor: -BARON-
levis pisze:Pytanie mam takie, czy to mozliwe, ze to same uszczelniacze ? na liczniku ok 250 tys km.
Czy da sie wymienic same uszczelniacze, podpierajac zawor tlokiem ? Czy trzeba jeszcze jakies inne patenty robic ?
Silnik 1.4 Tu3m
Z gory dzieki
Czy to sameuszczelniacze dowiesz sie jak je zmienisz

jak bedziesz miał wywalone prowadnice zaworowe to uszczelniacze na zawiele sie niezdadzą, moze na samym początku jakis czas a potem wszystko wruci. odnosnie podpierania zaworów tłokiem hmmm nieliczyłbym na to ze uda ci sie złożyc spowrotem taki mix jak juz dorób sobie ze starej swiecy zapłonowej przejściówke i sprezarka wpompuj powietrza w cylinder to ci utrzyma zamkniety zawór .inne patenty zaopatrz sie w przyząd do zdejmowania i zakładania zabezpieczenia na zaworze.